زنجان مردادماه  میزبان ۳۰۰ نفر از اساتید کشوری می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اکبر رجبی امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم با اشاره به مکان برگزاری این کارگاه اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان میزبان اساتید خواهد بود و همه مسئولان استانی نیز برای برگزاری این دوره اعلام آمادگی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اکبر رجبی امروز در گفت و گو با خبرنگار , زنجانم , با اشاره به مکان برگزاری این کارگاه اظهارکرد: دانشگاه آزاد اسلامی زنجان میزبان اساتید خواهد بود و همه مسئولان استانی نیز برای برگزاری این دوره اعلام آمادگی کردند.,

این مقام مسئول عنوان کرد: در کارگاه پیوست نگاری فرهنگی از ۳۰۰نفر از اساتیداستانهای زنجان، اردبیل، آذربایجان غربی، تهران، خراسان شمالی، قزوین، کهگیلویه و بویر احمد ، قم ، سمنان، گیلان، ایلام و لرستان حضور خواهند داشت.

,

 

,

*عدم اجرای پیوست نگاری برای پروژه های بزرگ اجرایی

, *عدم اجرای پیوست نگاری برای پروژه های بزرگ اجرایی,

وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین برنامه های سازمان بسیج اساتید کشور بحث پیوست نگاری فرهنگی است که از سال ۸۶ مقام معظم رهبری را برای پروژه ها و طرح های مهم کشوری تعیین کرده اند.

,

این مقام مسئول  تصریح کرد: هدف از برگزاری این دوره آموزش و تربیت اساتیدی است که نسبت به موضوع پیوست نگاری دغدغه مند بوده و بتوانند پس از آموزش های لازم یکی از تدابیر مقام معظم رهبری را در حوزه فرهنگ اجرایی کنند.

,

وی با ابراز اینکه در ده سال اخیر با وجود قانونی شدن پیوست فرهنگی در عمل موضوع اجرایی نشده است اظهار کرد: طرح ها و پروژه ها که در کشور اجرایی می شوند همراه خود فرهنگی را نیز به کشور منتقل می کنند که گاها برخی از آنها با فرهنگ دینی ، بومی و ارزشهای کشور در تعارض بود و سازمان بسیج اساتید کشور با برگزاری کارگاه های پیوست نگاری برای افراد فرهیخته کشور بدنبال اجرایی شدن این موضوع است.

,

رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان ابراز کرد: اساتیدی در این دوره حضور دارند که دوره های مقدماتی پیوست نگاری فرهنگی را گذرانده اند و برگزاری این دوره آخرین کارگاه تکمیلی در استان است.

,

انتهای پیام/

,
 
]
رئیس سازمان بسیج اساتید استان زنجان گفت:برگزاری کارگاه پیوست نگاری فرهنگی در طی روزهای ۱۳ تا ۱۸ مردادماه سال جاری به میزبانی استان زنجان برگزار می شود.