مخاطب شناسی، اساس کار فرهنگی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، حجت الاسلام سیف اله مدبر در جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه با بیان اینکه پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به نماز بصورت ماهانه یکی از دغدغه های اصلی ستاد است،گفت: ما در گذشته با مشکلات زیرساختی ازجمله نبود امکانات کافی در نمازخانه خوابگاه ها و مسجد دانشگاه روبرو بودیم که بخش عظیمی از این مشکلات حل شده و آن از برکات فعالیت این ستاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر، ,

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی، خاطر نشان کرد: فعالیت های انجام گرفته شده با هدف حل مشکلات مربوط به نماز در دانشگاه گسترده است و همه‌ی مسئولین ستاد اقامه نماز کشوری به این امر اذعان دارند.

,

وی در ادامه سخنان خود از اعضای ستاد خواست تا فعالیت های خود در این زمینه را افزایش دهند،تا سایر موانع و مشکلات نیز از پیش پا برداشته شود.

,

برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی در مسجد دانشگاه باعث ایجاد جاذبه در این مکان مقدس می شود

,

نریمانی قائم مقام رئیس دانشگاه نیز در این جلسه با بیان اینکه عموم کارکنان و پرسنل دانشگاه در موقع اذان در نماز جماعت شرکت می کنند، گفت: حضور بیش از پیش آنها نیز قابل تقدیر است.

,

وی افزود: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و ایجاد جاذبه در مسجد دانشگاه برای حضور بیشتر دانشجویان و اساتید اهمیت بسیاری دارد.

,

مخاطب شناسی در انجام کار فرهنگی اهمیت بسیاری دارد

,

 عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق نیز با اشاره به اهمیت نماز در امور جامعه اسلامی گفت: مخاطب شناسی در انجام کار فرهنگی اهمیت بسیاری دارد و لازم است قبل از انجام یک کار فرهنگی، مخاطب این امر بصورت دقیق شناسایی شود.

,

وی افزود: مشکلات موجود در بحث نماز بصورت گسترده در سطح کشور است که با اینحال دانشگاه محقق اردبیلی در این امر فعال تر از دیگر مراکز علمی کشور می باشد.

,

دانشکده علوم انسانی رتبه برتر در زمینه اجرای برنامه های ستاد اقامه نماز در دانشگاه را دارد

,

 کیوان بهجو مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز با ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در جهت اهداف ستاد، خاطرنشان کرد: سال ۹۳ حدود سی و چهار مورد، سال ۹۴ حدود هفتاد و هفت مورد و در سال ۹۵ صد و شصت و چهار مورد فعالیت فرهنگی در دانشگاه صورت گرفته است که نسبت به فعالیت های سال ۹۵ وضعیت فعالیت دانشکده ها در عرصه فرهنگی مشخص شد و دانشکده علوم انسانی رتبه برتر را کسب نمود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی در جلسه ستاد اقامه نماز این دانشگاه، پیگیری و حل مشکلات مربوط به نماز را یکی از دغدغه های اصلی ستاد اقامه نماز عنوان کرد.