کارگاه تخصصی «وظایف منشی در سینما» در کرج برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نگارانه؛کارگاه تخصصی «وظایف منشی در سینما» با حضور منشی صحنه سینما خانم مونا خوش روش سه شنبه 4 مرداد ماه ساعت15  در کرج برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه؛,

محمد حسین عابدی مدیر انجمن سینمای جوانان استان البرز در گفتگو با نگارانه اظهار داشت:منشی صحنه، حافظه کارگردان به حساب می آید و از مراحل پیش تولید همراه اوست. منشی صحنه به نوعی رابط کارگردان با سایر عوامل است و نظرات و دستورات او را به آنها انتقال می دهد.

, نگارانه,

وی ادامه داد: در این کارگاه بر ضرورت چرایی و چگونگی وجود منشی صحنه در هر فیلم و آشنایی هنرمندان با آن برگزار می شود.

,

عابدی افزود: منشی صحنه همه موارد فنی و عملی تمرین ها و اجراها را سازماندهی کرده و بر اینکه همه بازیگران و عوامل در مکان و زمان درست خود قرار دارند،کنترل دارد.

,

وی تصریح کرد: منشی صحنه بر مسائل مربوط به تطبیق نور و شرایط آب و هوایی در کنار مدیر فیلمبرداری، تطبیق لباس در کنار مسئول لباس، تطبیق دکور در کنار مسئول دکور و تدارکات، تطبیف نوع آرایش صورت و موی بازیگران در کنار گریمور و بسیاری مسایل دیگر کنترل و نظارت دارد.

,

عابدی تاکید کرد: به طور خلاصه مسئولیتهای منشی صحنه آن چنان متفاوت و وسیع است که در پروژه های بزرگ، به منشی صحنه چندین دستیارداده می شود.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: فیلمسازان و علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند در تاریخ سه شنبه 4 مرداد ماه ماه ساعت ۱5 الی 17به آدرس کرج، طالقانی جنوبی ، خیابان شهید ساجدی انجمن سینمای جوانان ایران دفتر کرج مراجعه کنند و حضور در کارگاه برای عموم فیلمسازان آزاد و رایگان میباشد.

,

انتهای پیام/

]
کارگاه تخصصی «وظایف منشی در سینما» با حضور منشی صحنه سینما خانم مونا خوش روش سه شنبه 4 مرداد ماه ساعت15 در کرج برگزار می شود.