اولین جلسه آموزشی اعضای منتخب پنجمین دوره شوراهای روستایی برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ منتخبان شورای اسلامی دوره جدید در ابتدای جلسه که عصر یکشنبه، در جرقویه علیا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

بخشدار جرقویه علیا ضمن خیر مقدم به حاضران و مهمانان از تلاش های اعضای شوراهای دوره گذشته تقدیر و تشکر کرد و با توجه به فرارسیدن ایام پایانی فعالیت شوراهای کنونی گفت: باید زمینه های مناسب برای آغاز فعالیت و خدمت رسانی اعضای منتخبین دوره پنجم شوراهای اسلامی فراهم شود و برگزاری این کارگاه آموزشی می تواند در این امر نقش مهمی داشته باشد.

,

حسین بهزادفر با اشاره به اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی توانمند سازی اعضای شوراهای اسلامی است زیرا هرچه اعضای شوراها با وظایف و مسئولیت های خود و مقررات و حدود وظایف اشنا باشند بهتر می توانند کار خود را انجام دهند.

,

قوانین و مقررات شوراها به از جمله شرایط انتخاب دهیاران، چگونگی نوشتن مکاتبات اداری، عزل و نصب هر یک از اعضای شوراها و قوانین مربوط به تشکیلات شوراها بصورت اسلاید مورد بررسی قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
اولین جلسه آموزشی اعضای شورای اسلامی روستایی بخش جرقویه علیا با حضور اعضای منتخب پنجمین دوره شوراهای اسلامی در بخشداری این منطقه تشکیل شد.