لرستان به پرچم مطهر رضوی متبرک می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حامد غفوری نژاد،مدیر اجرایی جشن های زیرسایه خورشید در لرستان عصر امروز در نشست خبری و هم اندیشی جشن زیرسایه خورشید گفت: سال گذشته در شب ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) هشت هزار غذای حضرتی  به صورت کاملا مردمی  در مناطق محروم استان توزیع شد و 40زائر اولی بالای 40سال سن در روز ولادت امام رضا(ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی با بیان این که بنای جشن های زیرسایه خورشید هفت سال پیش از استان یزد گذاشته شد و درسال های بعد در دیگر استان ها نیز به اجرا درآمد،گفت: طی این سال ها برنامه کاروان زیر سایه خورشید گسترش یافت به طوری که در حال حاضر در بیش از 24کشور خارجی و در تمام شهرهای کشور اجرا می شود.

,

 

,

غفوری نژاد اظهار داشت: حضور در بیمارستان ها،ندامتگاه ها وسرای سالمندان، سرکشی به خانواده معظم شهدا،جشن های عمومی در سطح شهرها،حضور در برنامه صبگاه نظامی و انتظامی،گلباران گلزارشهدا و حضور در محلات و روستاهای محروم از جمله برنامه های امسال کاروان زیر سایه خورشید است.

,

 

,

مدیر اجرایی جشن های زیرسایه خورشید در لرستان بیان کرد: کاروان زیرسایه خورشید امسال از 6تا 13مردادماه همزمان با ایام دهه کرامت در استان لرستان حضور دارد که در روز 6مردادماه به شهرستان دلفان سفر می کند و شهرستان دورود روز هفتم میزبان کاروان است.

,

 

,

به گفته غفوری نژاد خدام حرم و پرچم مطهر و متبرک امام رضا(ع) صبح روز هشتم مردادماه مهمان شهرستان ازنا هستند و در بعدظهر همان روز به شهرستان الیگودرز می روند و در روز نهم مردادماه در خرم آباد خواهند بود.

,

 

,

وی با بیان این که کاروان زیرسایه خورشید صبح روز دهم مردادماه در شهرستان الشتر و در عصر همان روز در مرکز استان حضور دارند،گفت: در صبح روز یازدهم کاروان خدام حرم و پرچم متبرک امام رضا(ع) به دوره و روستاهای اطراف سفر می کند ودر عصرهمان روز مهمان شهرستان کوهدشت هستند.

,

 

,

مدیر اجرایی جشن های زیرسایه خورشید در لرستان عنوان کرد: روز دوازدهم مردم بروجرد و حومه میزبان کاروان خدام و پرچم متبرک رضوی هستند و در روز پایانی کاروان در خرم آباد حضور دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر اجرایی جشن های زیرسایه خورشید در لرستان گفت: کاروان زیرسایه خورشید امسال از 6تا 13مردادماه همزمان با ایام دهه کرامت در استان لرستان حضور دارد.