تکروی ها و خودمختاری فکری و سیاسی دانشگاه آزاد پایان یابد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نوروزی عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان در گفت و گو با نسیم زنجان با اشاره به انتصاب رهبر به سمت ریاست دانشگاه آزاد تصریح کرد: صد درصد هیئات امنای دانشگاه آزاد بهترین گزینه حال حاضر خود را برای پیشبرد اهداف خود انتخاب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم زنجان ,

این فعال دانشجویی با اشاره به سابقه علمی و مدیریتی رهبر، اظهار داشت: با توجه به هدف اقتصادی دانشگاه آزاد، وی تجربه و علم کافی در اقتصاد و تحول اقتصادی را داراست.

,

نوروزی افزود: همچنین با توجه به سابقه ی پنج ساله ی ریاست فرهاد رهبر بر دانشگاه تهران که هر چند با حاشیه های فراوانی همراه بود و  همچنین سوابق علمی او، فکر می کنم باعث رشد بیش از پیش سطح علمی دانشگاه آزاد در داخل و خارج کشور شود.

,

مسئول عقیدتی و بازرسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان ضرورت حرکت دانشگاه آزاد در مسیر علمی در دوره جدید را یادآور شد و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد باید از تکروی های سیاسی و خودمختاری فکری و سیاسی دست برداشته و این تفکرات را به جای علم و دانش در فرهنگ و ذهن دانشجویان نهادینه نکند.

,

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان ابراز کرد: درست است که فضای دانشگاه باید سیاسی باشد اما نه به این صورت که به جای نشر علم، نشر سیاست های حزب خاصی صورت پذیرد.

,

فعال دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان تاکید کرد: ما همه انقلابی هستیم و در یک مسیر حرکت می کنیم و تلاش باید به سمت سرافرازی کشورمان مطابق آرمانهای انقلاب باشد ولاغیر.

,

نوروزی ادامه داد: دو قطبی کردن دانشگاه به اسم اصلاح طلب و اصول گرا و احزاب دیگر و پا فشاری برای غالب کردن تفکرات سازمانی، صدمه های جبران ناپذیری به بنیه علمی دانشگاه وارد می کند.

,

مسئول عقیدتی و بازرسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان خاطرنشان کرد: راه و خط انقلاب یکی است و چپی و راستی نداریم و سکان داران دانشگاه آزاد باید متوجه این مسئله باشند.

,

این فعال دانشجویی اظهار داشت: دانشگاه آزاد باید به دنبال استعدادیابی و استفاده از افراد لایق برای پیشرفت سطح علمی دانشگاه و کشور باشد تا خالی کردن جیب دانشجو از طریق افزایش شهریه چرا که واقعا درصد کمی از دانشجویان توان پرداخت نقدی شهریه را دارند.

,

عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان در پایان ابراز امیدواری کرد: امید است شاهد دگرگونی های سازنده در این دانشگاه و در مسیر و خط درست باشیم.

,

انتهای پیام/

]
عضو شورای مرکزی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد زنجان با اشاره به انتصاب رهبر به سمت ریاست دانشگاه آزاد گفت: این دانشگاه باید از تکروی ها و خودمختاری فکری و سیاسی دست بردارد.