روایت آیت الله شاهچراغی از عنایت حضرت معصومه (س) نسبت به خود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با جمعی از جوانان با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر گفت: حضرت فاطمه معصومه (س) الگوی عفاف و حجاب در عصر خویش بود که دختران و زنان جامعه ما باید به آن حضرت تاسی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

امام جمعه سمنان با اشاره به کرامات حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: این بانو فرزند امام موسی کاظم (ع) است که ایشان نیز باب الحوائج هستند.

,

شاهچراغی با یادآوری دوران طلبگی خود در شهر قم افزود: در جوانی که برای ادامه تحصیل به شهر قم رفتم از حضرت فاطمه (س) خواستم سه حاجت مرا رفع کند که هر سه آنها روا شد.

,

وی ادامه داد: روزی که به مرقد حضرت فاطمه معصومه (س) شرفیاب شدم از ایشان خواستم یک استاد خوب و یک هم مباحثه ای خوب را در سر راهم قرار دهد و نیز در مدرسه ای تحصیل کنم که حجره داشته باشد تا نیاز به اجاره خانه نداشته باشم.

,

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه کرامت حضرت معصومه (س) برای اثبات شده است گفت: در مدت بسیار کوتاهی هر سه حاجتی که در حرم حضرت معصومه (س) از خدا خواسته بودم روا شد و من به این موضوع اعتقاد قلبی پیدا کرده ام.

]
نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اهمیت زیارت حضرت فاطمه معصومه (س) به بیان کرامتی از آن حضرت پرداخت.