برگزاری جشن دخترانه «سیب گلاب» در باغ غدیر اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان زنان، جشن روز دختر با نام “سیب گلاب” به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) و روز دختران در باغ غدیر اصفهان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرمان زنان,

این جشن دخترانه از سوی دفتر تخصصی نوجوان سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و با همکاری معاونت فرهنگی منطقه 4 شهرداری اصفهان برنامه ریزی شده است.

,

جشن “سیب گلاب” روز پنجشنبه 5  مردادماه ویژه دختران طرح رو به دریا و روز جمعه 6 مردادماه ویژه عموم دختران به اتفاق خانواده ها برگزار می شود که ورود پسران بالای ۱۵ سال در این برنامه ممنوع است.

,

قرائت قرآن، پخش سرود جمهوری همراه با نور پردازی، اجرای موسیقی روز دختر با اجرای میلاد هارونی، اجرای سرودی زیبا با اجرای دختران روبه دریا، قرعه کشی مشهد مقدس و آیتم های هیجانی آتیش بازی از جمله برنامه های این مراسم جشن می باشد.

,

این برنامه با حضور “مژده لواسانی” و “سروش جمشیدی” بازیگر محبوب مجموعه تلویزیونی دورهمی به مدت دو روز از ساعت 20:30 در محل باغ غدیر اصفهان برگزار خواهد شد.

,

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 32304055 و 32302006 تماس حاصل کنند.

,

انتهای پیام/

]
برنامه جشن دخترانه سیب گلاب به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر، پنجم و ششم مرداد ماه در باغ غدیر اصفهان برگزار می شود.