اتاق های گفتگو در مراکز دانشگاه آزاد استان راه اندازی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، غلامحسین غاربی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از راه اندازی اتاق های فکر در مراکز و واحدهای دانشگاه آزاد در استان خبر داد و گفت: کلیه مسایل مربوطه به دانشگاه در این اتاق ها جمع بندی شده و در کمیته های تخصصی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر, ابصارخبر,

وی به بیان برخی روش های کاربردی نهادینه کردن روابط عمومی تحول گرا پرداخت و گفت: روابط عمومی های استان می بایست از تبلیغات یک طرفه و سنتی به سمت گفت و گوهای دو جانبه و چند سویه روی آورده و در تکریم و ارزش گزاری به مخاطبین و نظرات آن ها نهایت اهتمام را داشته باشند.

,

غاربی در ادامه سخنان خود به نزدیکی شروع ثبت نام ورودی های جدید اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی هنوز جایگاه واقعی خود را به جامعه معرفی نکرده و این وظیفه روابط عمومی هاست که  در شناساندن توانمندی ها و پتانسیل های والای این مجموعه عظیم تلاش کنند.

,

انتهای پیام/

]
مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل از راه اندازی اتاق های گفتگو در مراکز و واحدهای استانی خبرداد و گفت: به منظور بررسی مشکلات و نارسایی های مربوط به دانشجویان و اساتید این اتاق فکرها راه اندازی می شود.