پرداخت ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی از ابتدای امسال در کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه افتتاح طرح کارآفرینی در میاندوآب با اشاره به پیش بینی انجام گرفته برای اشتغال زایی تا پایان امسال، اظهار کرد: لایحه ای که دولت به مجلس برد و با کمکی که مجلس در راستای این لایحه مبنی بر اینکه بتوانیم ۱/۵ میلیارد دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی را به صورت ریالی در حوزه روستایی تسهیلات با عاملیت چند بانک و صندوق پرداخت کرد، کمک خوبی برای انجام حمایت ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر ,

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: پیش بینی ما این است که ۷۰ هزار طرح را امسال بتوانیم حمایت کنیم که این لایحه تصویب شده در مجلس می تواند این مقدار را به دوبرابر افزایش دهد.

,

وی گفت: در صورت تایید این لایحه در شورای نگهبان و ابلاغ آن، پیش بینی می کنیم که تا پایان امسال بتوانیم ۱۵۰ هزار نفر و طرح را مورد حمایت قرار دهیم.

,

نوراله زاده با بیان اینکه از ابتدای امسال ۴۹۰ میلیاردتومان تسهیلات توسط این صندوق پرداخت شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۴ هزار طرح را مورد حمایت قرار داده ایم.

,

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، اظهار کرد:  سال گذشته ۶۵ هزار طرح را حمایت کردیم که برخی برای تثبیت اشتغال و برخی نیز برای ایجاد فرصت شغلی بودند.

,

وی افزود: با اقدامات انجام گرفته در سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: از ابتدای امسال ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی به متقاضیان پرداخت و ۲۴ هزار طرح را مورد حمایت قرار داده ایم.