موفقیت های رانتی به دلیل ژن خوب نیست بلکه به دلیل ساختار فاسد است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گویی اظهار کرد: انتشار سحنان عجیب از پسر معاون دولت اصلاحات موجی از واکنشها را در فضای مجازی ایجاد کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

خدابخش کبریائی گفت: فرد مورد نظر معتقد است پیشرفت هایش هیچ ارتباطی با موفقیت پدرش ندارد و از ژن های منحصر به فرد پدر و مادرش می گوید که موجب رشد و موفقیت های حیرت انگیزش شده است.

,

وی افزود: فرد مورد اشاره در ویدئویی که در فضای مجازی منشر کرده به یکی از افتخاراتش اشاره کرده و می گوید افتخار دارم که در سن 22 سالگی توانسته ام شرکتی را از آفریقای جنوبی به ایران آورده و ادعا دارد که آفریقایی ها کار بلد نیستند و من با بضاعت خودم این کار را کرده ام.

,

کارشناس مسائل سیاسی  عنوان کرد: فردی که از ژن خوب صحبت کرده افزوده 15 ساله که بودم در سوپر مارکت و بعد تراشکاری کار کرده ام و اعتقاد دارم کسی که کار سیاسی می کند حق کار اقتصادی ندارد.

,

وی اضافه کرد این آقازاده در کنار همراهی پدر در فضای رسانه ای، سیاسی و خبری حضور دارد و فعالیت اقتصادی و هنری در حوزه سینما دارد.

,

کبریائی با تاکید بر این جمله که فرد مورد نظر ادعا دارد در بهترین دانشگاههای آمریکا درس خوانده و در تیم شنا هم بوده و در کتابخوانی و مقاله نویسی دستی بر آتش دارد و با خواننده معروف آلبوم تهیه کرده است افزود: این خون می آید و می رود همانطور که نمی تواند ادعا کند اصل و نسب دارد و افتخار می کند که این توانایی ها از دو ژن خوب و برتر است.

,

کارشناس مسائل سیاسی معتقد است موفقیت های رانتی به دلیل ژن خوب نیست و به دلیل ساختار فاسد است که در کشور از این دست رانت ها فراوان دیده می شود.

,

وی افزود:  افرادی هستند که حق داشتن ژن خوب را هم به فیش حقوقی  خودشون اضافه می کنند و از هیچ چیز هراسی ندارند.

,

کبریائی می گوید: هر چند بعضی از کاربران به نقش های سیاسی آقازاده ها پرداخته اند اما معتقدیم که  آقازاده ها فقط و فقط  به خاطر پدرانشان قدرت و توانایی کسب کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
کارشناس مسائل سیاسی معتقد است: موفقیت های رانتی به دلیل ژن خوب نیست و به دلیل ساختار فاسد است که در کشور از این دست رانت ها فراوان دیده می شود.