افزایش 95 درصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان گنبد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قابوس نامه ؛ عبدالقدیر کریمی با اعلام این خبر تصریح کرد: در سال گذشته اعتبارات شهرستان گنبدکاووس در حوزه تملک دارایی ۵۲ میلیارد تومان بود که امسال به ۱۰۱ میلیارد تومان رسیده است و امیدواریم در حوزۀ تخصیص اعتبارات نیز بتوانیم جذبی متناسب با ظرفیتهای شهرستان داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه, قابوس نامه, قابوس نامه,

وی با اشاره به مشکلات حوزه آب و برق رسانی به روستا ها اذعان کرد: بخشی از این مشکلات با تعامل و همکاری مدیران مربوطه حل شده است.

,

کریمی همچنین از سرمایه گذاری یک شرکت بنگلادشی در شهرستان خبر داد که قرار است امکان استفاده از انرژی خورشیدی با اعتبار هزار میلیارد ریال در گنبدکاووس انجام شود.

,

آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه استحصال ید باظرفیت 450 تن درسال از دیگر طرح هایی بود که کریمی به آن اشاره کرد و گفت: این کارخانه با اشتغالزایی 110 نفر و با سرمایه گذاری 700 میلیارد ریال در بخش محروم داشلی برون، کلنگ زنی شد.

,

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس هم در این جلسه با اشاره به سالروز اقامۀ اولین نمازجمعه در کشور بر اهمیت این نماز گفت: نماز جمعه باید تا حدودی ارتقاء معنویت ،اخلاق و تقوای مردم را تامین کند و این جایگاه سیاسی حلقۀ اتصال با مردم است و تریبونی برای مردم و مسئولین است.

,

وی بر لزوم اجرای وظایف این جایگگاه تاکید کرد و گفت: اگر این وظایف به درستی انجام شودف ستاد نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی در میان مردم خواهد بود.

,

در این نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گنبد نیز از اجرای 25 برنامه  به مناسبت سالرزو اقامۀ اولین نماز جمعه خبرداد و گفت: این برنامه ها شامل دیدار جوانان با امام جمعه ، مسابقات ورزشی، مراسم دعای ندبه در امامزاده یحیی بن زید(ع) ، برپایی ایستگاه صلواتی، ایجاد نمایشگاه محصولات فرهنگی ، مشاوره درمانی و روانشناسی پیاده روی خدام به سمت امام زاده یحیی بن زید(ع)، غبارروبی مزار شهدا و پیاده روی هیئت های مذهبی مساجد به سمت مصلی در روز جمعه 5 مرداد ، دیدار با خانواده شهدا، دیدار با خانواده حادثه معدن زمستانه یورت آزادشهر و واقعه منا است.

,

حجت الاسلام علی فتحی  در ادامه حضور کاروان فرهنگی آستان قدس رضوی  با نام " زیرسایۀ خورشید در 13 مردادماه در شهرستان را یادآور شد و گفت: با حضور این کاروان عصرهمین روز در پارک امام رضا(ع) واقع در محله سیدآباد پرچم امام رضا(ع) برافراشته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس امروز در جلسه مشترک ستاد نماز جمعه با شورای اداری شهرستان از افزایش 95 دردصدی اعتبارات تملک دارایی شهرستان گنبد نسبت به سال 95 خبر داد.