برگزاری جشنواره «به اتفاق خانواده» در اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرمان زنان؛ به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، جشنواره تفریحی آموزشی «به اتفاق خانواده» با محوریت و شعار زمانی برای آموختن زندگی در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , آرمان زنان,

کمیته فرهنگ روابط اجتماعی و خانواده سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی منطقه 11 شهرداری اصفهان در روزهای چهارم تا ششم مرداد به اجرای برنامه «به اتفاق خانواده» می پردازد.

,

این جشنواره در روزهای چهارم تا ششم مردادماه به ترتیب در دبیرستان علمازاده(خیابان امام رضا)، مدرسه عدالت (خیابان کهندژ) و پارک درخشان(خیابان امام خمینی) میزبان شهروندان اصفهانی است.

,

این برنامه با ارائه برنامه های مختلف تفریحی و آموزشی با حضور کارشناس روانشناس ساعت 21 با حضور عموم شهروندان علاقه مند برگزار می شود.

,

برنامه «به اتفاق خانواده» جشنواره ای برای عموم خانواده هاست که در مراکز تفریحی و پارک های سطح شهر تا هفتم مرداد در مناطق پانزده گانه شهرداری برگزار می شود.

,

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برگزاری این جشنواره می توانند با شماره 32302006 تماس گرفته و یا به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
جشنواره تفریحی آموزشی «به اتفاق خانواده» در محله های مختلف شهر اصفهان با استقبال بی‌نظیر مردم روبرو شده و همچنان ادامه دارد.