امامزادگان در نقاط مختلف کشور پرچمداران ولایت الهی هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طرقبه‌نیوز، حجت الاسلام مهدی شریعتی تبار رئیس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی شب گذشته به مناسبت روز ملی بزرگداشت و تکریم امامزادگان در آستان مقدس امامزادگان یاسر(ع) و ناصر(ع) اظهار کرد: هر انسانی که با محبت اهل بیت پیامبر(ص) از دنیا برود شهید از دنیا رفته و متقابلا اگر کسی با بغض اهل بیت از دنیا برود منافق و کافر از دنیا رفته و نسبت به رحمت خدا ناامید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, طرقبه‌نیوز,

 

,

وی با بیان اینکه قلوب ما باید کانون محبت به اهل بیت(ع) و فرزندان فداکار این خاندان پاک باشد، افزود: در این راستا مسئله زیارت قبور مطهر بسیار تأکید شده است؛ اما شاهد هستیم وهابیت متحجر و جنایتکار امروز با همکاری گروه های تکفیری، دین خشونت آلود را به دنیا معرفی می‌کنند.

,

 

,

حجت الاسلام شریعتی تبار گفت: متحجرین بدون هیچ منطقی زیارت را شرک می دانند در حالیکه زیارت ابراز علاقه و تجدید پیمان با ائمه‌ای است که راه توحید و ظلم ستیزی و خدمت به بندگان را در پیش گرفته‌اند.

,

 

,

وی افزود: باور داریم اولیا و اهل بیت خداوند زنده هستند، بنابراین زیارت از سر اخلاص مورد عنایت و توجه قرار می‌گیرد.

,

 

,

رئیس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: با حضور در حرم باید باور به کرامت و عظمت در قلوب مؤمنین صورت گرفته و با آن انس بگیریم؛ چراکه محبت اهل بیت(ع) کیمیای مهمی است و اینکه فرمودند عشق و محبت به علی(ع) سپری است که انسان را از آتش دوزخ حفظ می کند در همین راستا می باشد.

,

 

,

وی با بیان اینکه زیارت باید با معرفت به مقام والای اولیای الهی باشد، افزود: «زیارت» مقدمه ای برای اطاعت و ولایت مداری است و هر کس زائر اهل بیت می شود باید در زندگی نیز  به ایشان اقتدا کند.

,

 

,

حجت الاسلام شریعتی تبار شأن زائر را ورع و پرهیزگاری دانست و خاطرنشان کرد: اجتهاد و تلاش در راه بندگی و خدمت به بندگان خدا در مسیر دین دارای اهمیت است و امامزادگان در نقاط مختلف کشور به برکت حضور امام رضا(ع) به عنوان پرچمدار ولایت مطرح هستند.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه حضور امامزادگان در کشور نشانه استکبارستیزی اولیای الهی است، افزود: حضور میلیون ها زائر در حرم امام رضا(ع) خیر و برکت عظیمی را به همراه دارد که باید از این ظرفیت بیشتر استفاده شود چراکه سرمایه گرانقدری است که در صورت بهره مندی از این سرمایه ها دیگر آفات اجتماعی و انحرافات اخلاقی را شاهد نیستیم.

,

 

,

رئیس بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: حضور و زیارت امامزادگان علاوه بر اینکه واسطه رزق و برکت خداوندی محسوب می شود نعمت خدا برای ما نیز هست تا از طریق ولایت مداری فرایض دینی را فرا بگیریم و به احکام عمل کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

]
رئیس بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه زیارت باید با معرفت به مقام والای اولیای الهی باشد، گفت: امامزادگان در نقاط مختلف کشور پرچمداران ولایت الهی هستند.