کاروان پیاده‌روی "حرم تا حرم" به مشهد رسید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاروان پیاده‌روی حرم تا حرم از عنبرآباد تا مشهد مقدس پس از 24 روز پیاده‌روی روز گذشته به مشهد مقدس رسید و حال همه زائران خوب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

مدیر کاروان پیاده‌روی منتظران ظهور جنوب استان کرمان در گفت‌و‌گو با تسنیم اظهار‌داشت: در این سفر علاوه بر برنامه پیاده‌روی ختم زیارت عاشورا، دعای توسل، دعای ندبه و غیره را برگزار کردیم.

,

جواد گلشنی با بیان اینکه این کاروان حرکت خود را از مرقد سیدعبدالله نورک بخش جبالبارز جنوبی شهرستان عنبرآباد آغاز کرد افزود: همچنین در طول مسیر شرکت در نماز جماعت و جمعه در هر شهرستانی که مستقر می‌شدیم را در برنامه داشتیم.

,

وی با اشاره به اسکان کاروان در طول مسیر با بیان اینکه درطول مسیردر شهرهای مختلفی اسکان داشتیم بیان کرد: در مساجد، تکیه‌ها با استقبال بی‌نظیر مردم و در بعضی از شهرها در منازل مردم نیز اسکان داشتیم.

,

وی با بیان اینکه این کاروان 33 نفره با حضور گرم مردم و مسئولان حرکت خود را آغاز کرد خاطر‌نشان کرد: تا پایان روزی که به مقصد رسیدیم تعداد این کاروان 44 نفر شد که استقبال بی‌نظیری از این کاروان در طول مسیر پیاده‌روی شد.

,

مدیر کاروان پیاده‌روی منتظران ظهور جنوب استان کرمان با بیان اینکه در طول مسیر روزانه بین 6  تا 10 ساعت پیاده‌روی داشتیم اظهار‌داشت: کاروان پیاده‌روی "حرم تا حرم" حرکت یک هزار و 300 کیلومتری را به مدت 24 روز طی کردند که برگشت این کاروان با سرویسی است که در اختیار زائران قرار دادیم.

,

وی افزود: مراسم استقبال از کاروان منتظران ظهور عصر یکشنبه 15 مرداد‌ماه جاری با حضور مردم و مسئولان عنبرآباد برگزار و شب یکشنبه نیز برای کاروانیان ولیمه تدارک دیده شده است.

,

, ,

انتهای پیام/ط

]
پس از ۲۴ روز پیاده‌روی، کاروان پیاده‌روی "حرم تا حرم" از عنبرآباد تا مشهد مقدس روز گذشته به مشهد مقدس رسید.