شناخت شخصیت امام رضا(ع)انسان را سعادتمند و موفق می کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک حجت الاسلام "احمدرضا غلامی" معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: دهه کرامت فرصتی مناسب برای شناخت شخصیت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) است که این دو فرزندان امام موسی کاظم(ع) در ایران نعمت و برکت هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی اضافه کرد: سعادت انسانها در گرو شناخت و الگو گیری از رفتار و اخلاق ائمه اطهار(ع) است و با شناخت و تفکر در شخصیت امام هشتم انسان سعادتمند می شود.

,

 

,

 حجت الاسلام غلامی تصریح کرد: امام رضا(ع) در طول تاریخ نمونه و الگو بوده و رافت و مهربانی این امام بزرگوار زبانزد است، امامی که در دانش، اخلاق، رفتار، گفتار و همه فضائل الگویی همیشگی برای بشریت است.

,

 

,

 به گفته وی شناخت هر چه بیشتر فضائل اهل بیت(ع) و امام رضا(ع) سبب رفع بسیاری از مشکلات می شود و حضور کاروان خادمان حرم به شهرها و استان ها که یک حرکت فرهنگی بسیار تاثیرگذار است، سبب شناخت شخصیتی بیشتر امام رضا(ع) می شود.

,

 

,

 معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ ناب اهل بیت(ع) در جامعه ضروری است و این ایام فرصت مناسبی برای این اقدام است و همه وظیفه داریم تا در راستای شناخت هر چه بیشتر شخصیت امام رضا(ع) تلاش کنیم.

,

 

,

 لازم به ذکر است همزمان با شب ولادت امام رضا(ع) پرچم حرم رضوی امروز وارد شهر بروجرد می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: شناخت شخصیت امام رضا(ع)انسان را سعادتمند و موفق می کند و با بهره گیری از رفتار و اخلاق امام رئوف، سعادت میسر است.