اردوی آموزشی تابستانه طلاب مدرسه علمیه جاجرم برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم، حجت‌الاسلام مهدی اسدالله زاده اظهار داشت: اردوی تابستانه طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم به مدت 33 روز در شهرستان نکا روستای فریمک استان مازندران در حال برگزاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم,

وی افزود: برنامه تابستانه مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم از تاریخ 27 تیرماه امسال با عنوان «ضیافت رضوان» در استان مازندران آِغاز شده است.

,

حجت‌الاسلام اسدالله زاده با بیان اینکه برگزاری این اردو تابستانه تا 29 مرداد جاری در مازندران ادامه دارد، گفت: در این طرح اساتید برجسته حوزوی همچون حجت‌الاسلام امینیان طوسی، اسکندری، نعمتی و رضوانی حضور دارند که به طلاب حاضر در این اردو آموزش می‌دهند.

,

وی اظهار داشت: تعداد 40 نفر از طلاب مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم با استفاده از طبیعت با صفای روستای فریمک به تحصیل دروس تابستانه و همچنین تفسیر، تجزیه و ترکیب قرآن و صحیفه سجادیه می‌پردازند.

,

مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم خاطرنشان کرد: در این  دوره همچنین کلاس‌های تقویتی صرف و منطق و نحو نیز برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
مدیر مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) جاجرم از برگزاری اردوی آموزشی تابستانه طلاب این مدرسه علمیه «ضیافت رضوان» در استان مازندران خبر داد.