برگزاری دوره آموزشی آشنایی با بیماری‌های زئونوز در پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع)
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر علیرضائی فرمانده پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) در گفتگو با نهبندان خبر، به موضوع علم و پژوهش اشاره و اظهار کرد: باید بسیجیان دانش علمی خود را بالا برده و با این دانش بتوانند به مردم جامعه خدمت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نهبندان خبر,

 

,

وی افزود: این پایگاه تنها پایگاه علمی پژوهشی برادران شهرستان نهبندان است که علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی و نظامی دارای فعالیت‌های اثربخش در حوزه‌های توانمندسازی علمی، پژوهشی (دانشی و مهارتی) برای اعضای عادی و فعال خود است.

,

 

,

فرمانده پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: پایگاه علمی بسیج امام حسن مجتبی(ع) با همکاری شبکه دامپزشکی نهبندان، دوره آموزشی آشنایی با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام (زئونوز) را برگزار کرد.

,

 

,

علیرضائی خاطرنشان کرد: در دوره آموزشی که با شرکت 28  نفر از بسیجیان پایگاه برگزار شد، بسیجیان با راه‌های انتقال، پیشگیری و کنترل بیماری‌های زئونوز به ویژه بیماری‌های تب کریمه کنگو، هاری و بروسلوز آشنا شدند.

,

 

,

وی تصریح کرد: برگزاری چنین دوره‌های آموزشی و انتقال آگاهی‌های لازم به فراگیران سهم به سزایی در کنترل و مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده پایگاه بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: پایگاه علمی بسیج امام حسن مجتبی(ع) با همکاری شبکه دامپزشکی نهبندان، دوره آموزشی آشنایی با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام (زئونوز) را برگزار کرد.