اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان دهگلان به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دهگلان شیدا، با حضور مسئولان شهرستان دهگلان و به همت بسیج دانش آموزی و اداره آموش و پرورش دهگلان دانش آموزان پسر مقطع متوسطه دوم در قالب یک کاروان با دو دستگاه اتوبوس عازم مناطق عملیاتی شمال غرب کشور شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


 

حسن راشدی فرد جانشین ناحیه مقاومت سپاه دهگلان در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزان این شهرستان اظهار داشت: این اردو با هدف آشنایی دانش آموزان با رشادت های رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و انتقال ارزش ها، باورها و ترویج روحیه ی ایثار و شهادت به شهرستان مریوان صورت گرفته است.

 

وی افزود: در این اردو دانش آموزان از مناطق مختلف عملیاتی رزمندگان اسلام بازدید خواهند کرد و حضور دانش آموزان در مناطق عملیاتی برای شناسایی ایثارگری ها و جان فشانی های رزمندگان اسلام بسیار ارزشمند است.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دهگلان  انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم ترین اهداف این حرکت بیان و تصریح کرد:این فرهنگ باید به نسل جوان و آینده ساز جامعه منتقل شود.

 

 


وی نیاز امروز جامعه ایرانی را وجود فرهنگ ایثار و شهادت و ایستادگی برای پیشرفت و توسعه عنوان و خاطر نشان کرد: راهیان نور به عنوان نمادی از حرکت فرهنگی می توانند اشاعه دهنده این روحیه در سطح جامعه به ویژه در بین جوانان شود.

 

 

انتهای پیام/

 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
با حضور مسئولان شهرستان دهگلان یک کاروان اردوی راهیان نور دانش آموزی به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور اعزام شدند.