سلفی داعشی با محسن در مقابل سلفی ما با موگرینی!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، خوب نخوابید شهدا که راهتان را ادامه نمی‌دهیم؛ نشان به آن نشان که دم از شما می‌زنیم و برای گرفتن عکس سلفی با خانم موگرینی دست و پا می‌شکنیم. روی سخن با آن نماینده‌ی فخیمی نیست که می‌دانست تحریم‌های ما از زیر دست این خانم می‌گذرد و می‌دانست یمن، عراق و سوریه دستپخت هم‌کیشان این بانوی اروپایی است و باز برای گرفتن یک عکس سلفی با خانمی نامحرم در تقلا بود، بلکه حدیث نفسی است تا علت را بیابیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آن‌هایی که در مراسم تحلیف رییس جمهور با نماینده عالی اتحادیه اروپا  عکس گرفتند و به طرز خنده‌دار یا ناراحت‌کننده‌ای از یک دیگر برای یک سلفی سبقت می‌گرفتند اگر پای سخنرانی بیایند ابتدا می‌گویند "بسم رب الشهدا و الصدیقین" در لابه‌لای حرف‌هایشان از آن سوی فکه می آینده، شلمچه‌ها را درهم می‌کوبند و از دوران اسارت خود تعریف می‌کنند. اینکه اهدافشان‌ چیست خود می‌دانند و خدایشان اما به گمانم از نسل همان‌هایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس، فرزندان خود را به ترکیه می‌فرستادند تا در امان باشند.

,

, ,

شور و حال انتخابات ریاست جمهوری، شورای شهر و مجلس فرو نشسته است. اکنون جای تامل است که ببینیم سرنوشت خود را به دست چه کسانی سپرده‌ایم.

,

بدانیم که محسن‌ها رفتند تا بتوانیم در این آب‌وخاک به‌طور راحت زندگی کنیم و آن عده از کسانی که می‌گویند ما را چه به سوریه؟ یعنی همان هزینه‌ها را نیز بیاورید تا با دوربین‌های بهتری بتوانیم سلفی بگیریم.

,

سخن آخر اینکه محسن‌ها می‌آیند و می‌روند، دولت‌ها، کابینه‌ها و نمایندگان نیز تغییر خواهند کرد، اما این من و تو هستیم که باید تفاوت‌ها را تشخیص دهیم و نگذاریم امور زندگی‌مان به دست کسانی بیفتد که ماهیت وجودی خود را با یک عکس سلفی عوض می‌کنند.

,

انتهای پیام/ 

]
تساوی شات‌های دوربین یکی است، اما سلفی ما کجا و سلفی داعش کجا؟