سهم اجتماعی مردم خوزستان از تولید نفت لطف نیست، حق قانونی آنهاست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از "موج چهارم"، حیدری نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده نفت عنوان کرد:دانشگاه_صنعت_نفت به عنوان قدیمی ترین دانشگاه استان خوزستان و قدیمی ترین دانشگاه صنعتی استان تضعیف میشود ورو به نابودی میرود. اما ببینید در طی سه سال گذشته با یکی از این زیرساخت ها چه کرده اند؟!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

آقایان مسئولین_استان_خوزستان، نمایندگان استان  مدیران_شرکتهای_تابعه از کنار تضعیف دانشگاه صنعت نفت با سهل انگاری عبور نکنند و لازم است توجه کنند. دانشگاه صنعت نفت سابقه هفتاد ساله دارد .بسیاری از نخبگان و مسئولین فعلی و سابق وزارت نفت از خروجی های این دانشگاه بوده اند،این دانشگاه در سطح کشور و جهان شناخته شده است.

,

منطق تاسیس دانشکده های نفت بدون رسالت و ماموریت مشخص در نقاط مختلف چیست؟

,

طبق کدام منطقی دانشکده های نفت در سطح کشور ایجاد شده اند ،آنهم بدون رسالت و ماموریت مشخص ،این طبق کدام منطق بوده؟

,

وزارتخانه ای که نمی تواند با زیر مجموعه خود تعامل ایجاد کند و به آن ماموریت بدهد و حتی در میزان پذیرش با آن هماهنگی داشته باشد چطور می تواند ادعای ماموریت دادن به جاهای دیگر را داشته باشد؟

,

چطور ادعای تربیت و جذب نیرو از آنها را دارد؟

,

در تشکیل هیات_نظارت_برقراردادهای_نفتی ضعیف عمل شده است.

,

در خصوص بحث قراردادهای اخیر نفتی که پس از کش و قوس های فراوان به تصویب رسید و اولین قرارداد آن بسته شده!

,

نکته ای که در بحث هیات عالی نظارت برقراردادها وجود دارد این است که این هیات باید مستقل، متخصص و فراقوه ای باشند.

,

در بحث تخصص این افراد باید نفت را بشناسند ، حقوق_بین_الملل را بشناسند، تحریم را بشناسند و نظام_های_پولی_و_مالی را بشناسند اما متاسفانه در این خصوص ضعیف عمل شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشکده نفت اظهار کرد: طی سه سال گذشته دانشگاه صنعت نفت را تضعیف کرده اند و به نابودی کشیده اند. باید در استان خوزستان زیرساخت هایی ایجاد شود که شاغلان آینده صنعت نفت تربیت بشوند. زیرساختی فراهم شود مدیران و کارشناسان و کارگران ونخبه_گان_بومی بتواندتربیت بشود و اینها بتوانند در صنعت نفت نقش_آفرینی کنند.