مکان مناسب برای نگهداری کالای قاچاق در خلیل آباد وجود ندارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، نبی‌الله رحمانی ظهر امروز در نشست کارگروه مبارزه با قاچاق کالا شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا بیشتر راهکارهای مقابله‌ای و عملیاتی انجام می‌دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی بابیان اینکه در بحث کالای قاچاق نباید همه‌چیز را به مرز ربط داده شود، خاطرنشان کرد: نباید تنها راهکار مقابله‌ای با قاچاق کالا و ارز داشته باشیم.

,

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه ناکارآمدی برخی دستگاه‌ها یکی از مشکلات مبارزه با قاچاق کالا است، تصریح کرد: اگر هر دستگاهی به وظیفه خود در این بخش عمل کند 50 درصد قاچاق کالا حل می‌شود.

,

وی بابیان اینکه پلیس باید ازنظر نیروی انسانی و تجهیزات و امکانات در بحث مبارزه با قاچاق کالا حمایت شود، اذعان کرد: تنها اقدامات قهرآمیز نمی‌تواند بحث قاچاق کالا را برطرف کند.

,

رحمانی بر ضرورت فرهنگ‌سازی در مبارزه با قاچاق کالا تأکید کرد و گفت: باید ریشه‌ای به بحث قاچاق کالا توجه کنیم تا بتوانیم به‌صورت ریشه‌ای این مسئله را حل کنیم.

,

وی با تأکید بر اینکه قاچاق کالا اگر ریشه‌ای حل نشود اقتصاد کشور را از پای درخواهد آورد، عنوان کرد: کالاهای قاچاق جای کالاهای ایرانی را گرفته و مردم به لحاظ کیفیت و قیمت آن‌ها در مقایسه با کالای ایرانی روی به سمت کالای قاچاق آورده‌اند و اقتصاد کشور را دچار مشکل کرده است.

,

این مقام مسئول از کشف اسلحه شکاری ساچمه‌زن و یک دستگاه سلاح کمرشکن تک لول خبر داد و بیان کرد: کشف 25 رأس گوسفند قاچاق، کشف سیگار قاچاق و دستگیری یک نفر دراین‌ارتباط، کشف قرص‌های روان‌گردان و... از اقدامات نیروی انتظامی شهرستان خلیل‌آباد در بحث مبارزه با قاچاق کالا است.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: تأمین مکان نگهداری کالاهای قاچاق به‌خصوص دام زنده بسیار حائز اهمیت است که نیروی انتظامی شهرستان در این زمینه با مشکل روبرو است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده انتظامی خلیل‌آباد ضمن تأکید بر ضرورت فرهنگ‌سازی در مبارزه با قاچاق کالا، گفت: تأمین مکان نگهداری کالاهای قاچاق به‌خصوص دام زنده بسیار حائز اهمیت است که نیروی انتظامی شهرستان در این زمینه با مشکل روبرو است.