اجازه نمی‌دهیم ذره‌ای از امکانات دزفول به جایی دیگر بخشیده شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دزفول امروز، فرمانداری ویژه ی شهرستان دزفول نسبت به مطالبات مردمی در خصوص جلوگیری از انتقال آب رود دز به شهرستان مجاور واکنش نشان داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دزفول امروز,

روابط عمومی فرمانداری ویژه ی شهرستان دزفول آنچه را که “پیام روشن فرماندار دزفول برای مردم در خصوص انتقال آب” نامیده بود بدین شرح منتشر کرد:

,

مهندس آصفی: اجازه نمی دهیم ذره ای از امکانات دزفول به جایی دیگر بخشیده شود

,

فرماندار شهرستان دزفول تأکید کرد: مردم دزفول یقین داشته باشند که هیچ کدام از مدیران این شهرستان در دستگاه های مختلف اداری اجازه نمی دهند ذره ای از اختیارات و امکانات دزفول به جایی دیگر بخشیده و یا واگذار شود.

,

آصفی اضافه کرد: هر مدیری هم بخواهد در هر زمینه ای در شهرستان حق مردم دزفول را پایمال کند، خائن است و در صورت بروز خطا، توسط دادستان به‌عنوان مدعی العموم، نماینده، فرماندار و حتی مردم بازخواست خواهد شد.

,

وی در ادامه عنوان کرد: شهروندان دزفولی یقین داشته باشند که در حال حاضر هیچ طرح انتقال آبی از رودخانه دز به شهرستان مجاور وجود ندارد و در صورتی که روزی چنین طرحی از سوی قانون و وزارت نیرو بخواهد انجام شود کاملاً با مردم شفاف و صادق خواهیم بود.

,

مردم شهرستان دزفول خواستار ورود و اعلام موضع مسئولان و توجه و رسیدگی عملی و جدی ایشان به این موضوع شده اند.

,

رود دز شاهرگ حیاتی استان خوزستان و شهرستان نیم میلیون نفری دزفول می باشد که برداشت های نسنجیده و غیرمتعارف در سال های گذشته باعث زیان های فراوانی به کشاورزی، محیط زیست و دیگر بخش های این مناطق وارد آورده و افزایش برداشت ها خطرات غیرقابل جبرانی به دنبال خواهد داشت.

,

مردم شهرستان دزفول در هشت سال دفاع مقدس با مقاومت و ایثارگری بی نظیر خود بیش از ۲۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده و این شهرستان به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی نامیده شد.

,

, , ,

انتهای پیام/

]
آصفی: هر مدیری بخواهد حق مردم را پایمال کند، خائن است و در صورت خطا، بازخواست می‌شود.