خطرسقوط دیواری نامناسب برای عابران بیرجندی/ شهرداری نسبت به تخریب این بنای قدیمی اقدام کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از خاورستان، طبق ماده  55 قانون شهرداری، یکی از وظایف شهرداری‌ها حفظ امنیت معابر و مناسب سازی آن جهت استفاده شهروندان از این معابر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, ،,

 

,

به گفته یکی از شهروندان وضعیت دیواری در انتهای خیابان شهید مطهری بیرجند (روبروی فرمانداری)، نامناسب بوده و خطر سقوط آن برای عابران پیاده وجود دارد.

,

 

,

آن طور که از شواهد پیدا است وضعیت این دیوار به گونه ای است که اتصال آن با قسمت های اطراف به طور کامل از بین رفته و دیوار از حالت استاندارد خود خارج شده است.

,

 

,

, ,

یکی از شهروندان بیرجندی در خصوص این دیوار اظهارکرد: این دیوار بسیار خطرناک برای عابرین است و اگر شهرداری اقداماتی به موقع انجام ندهد ممکن است خسارت های را در پی داشته باشد.

,

 

,

وی افزود: افرادی که در این محل زندگی کرده و یا محل رفت و آمد آنها از این خیابان است؛ از خطرساز بودن این دیوار گلایه دارند به طوری که گاهی عابرین با ترس از کنار آن می گذرند.

,

 

,

این شهروند بیرجندی تاکید کرد: مسئولان نسبت به باقی مانده تخریب این بنای قدیمی اقدام کنند تا افراد و عابرین نگرانی از بایت ریزش این بنا نداشته باشند.

,

, ,

طبق مطالبات مردمی؛ شهرداری مطابق بند 14ماده  55 قاانون شهرداری ها موظف است با ارسال نامه ای به مالک و پرداخت هزینه از او بخواهد که این بنا را اصلاح کند و در صورت عدم اصلاح شهرداری راسا با مراقبت ماموران خود اقدام به رفع خطر کند.

,

 

,

امید است قبل سقوط و ایجاد حادثه و خسارت جانی یا مالی اقدامی صورت گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
به گفته یکی از شهروندان دیواری در خیابان مطهری در وضعیت نامناسبی قرار دارد که احتمال سقوط آن، سلامت عابران پیاده را تهدید میکند.