اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی دختران سروآباد به مناطق عملیاتی غرب کشور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از هورامانات،  جانشین سپاه سروآباد در حاشیه مراسم اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور به خبرنگار ما گفت: این اولین کاروان راهیان نور دانش آموزی دختر شهرستان سروآباد و سومین کاروان راهیان نور است که در سال 96 و در قالب یک کاروان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هورامانات,

 

,

میرآقایی با اشاره به اینکه این اردو به مدت دو روز در از مناطق عملیاتی شهرستان های بانه و سنندج بازدید خواهند خواهند کرد افزود: این کاروان با 3 اتوبوس و شامل 158 دانش آموز دختر از مدارس سطح شهرستان به این مناطق اعزام می شوند.

,

 

,

وی اظهار کرد: کاروان راهیان نور این شهرستان روز اول از مناطق عملیاتی یادمان بوالحسن و سیرانبند بانه بازدید کرده و سپس به شهرستان سنندج اعزام خواهد شد.

,

 

,

جانشین سپاه سروآباد  تصریح کرد: این کاروان در شهرستان سنندج پس از بازدید از مناطق عملیاتی باشگاه افسران و تپه الله اکبر  در رزمایش شبانه نیز شرکت خواهند نمود.

,

 

,

وی در پایان به اهداف کاروان های راهیان نور اشاره کرد و گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی و آشنایی با رشادت های رزمندگان اسلام از مهمترین اهداف کاروان های زیارتی راهیان نور است.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای خبر/

]
کاروان زیارتی راهیان نور دانش آموزی دختران شهرستان سروآباد امروز صبح به مناطق علمیاتی غرب کشور اعزام شدند.