پتروشیمی دهدشت نیازمند توجه مسئولان وزارت نفت/پروژه ای که بعد از ۱۵ سال هنوز به بهره برداری نرسیده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش  کهگیلویه، نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بهمراه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به منظور تامین تسهیلات مورد نیاز پتروشیمی دهدشت در دو دیدار جداگانه با رئیس صندوق توسعه ملی و مدیرعامل بانک سپه کشور دیدار و گفتگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  کهگیلویه,

عدل هاشمی پور در این دیدار ها یکی از اولویت های دولت در استان را تکمیل و سامان دادن به پتروشیمی دهدشت عنوان کرد و گفت: این پروژه برای تکمیل و راه اندازی به 300 میلیون یورو نیاز دارد .

,

وی با بیان اینکه در تلاشیم منابع مورد نیاز این طرح مهم و استراتژیک از طریق صندوق توسعه ملی تامین شود، اظهار داشت: پتروشیمی دهدشت یکی از طرح های مورد مطالبه مردم منطقه است.

,

نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد رئیس صندوق توسعه ملی برای کمک به طرح های مهم استان از جمله پتروشیمی دهدشت خبر داد .

,

عدل هاشمی پور در این دیدار از مدیرعامل بانک سپه کشور خواست با تامین اعتبار مورد نیاز این پتروشیمی زمینه تسریع در روند اجرای این طرح مهم را فراهم کند.

,

در این دیدار محمد رضا چغازردی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بانک سپه کشور بر پیگیری های لازم از طریق مجری و سرمایه گذار طرح و همچنین تامین منابع مالی مورد نیاز طرح پتروشیمی دهدشت تاکید کرد و قول مساعد داد.

,

انتهای پیام/

]
نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی از قول مساعد رئیس صندوق توسعه ملی برای کمک به طرحهای مهم استان از جمله پتروشیمی دهدشت خبر داد .