بیمارستان صحرایی در روستای دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ برپا شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، با حضور حضرت حجه الاسلام و المسلمین کریم سرافراز نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، عبدالمجید فدایی، رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ، سرهنگ نظری فرمانده سپاه کوهرنگ و جمعی از مدیران کوهرنگ، بیمارستان صحرایی بسیج جامعه پزشکی چهارمحال و بختیاری در منطقه گردشگری روستای دیمه شهرستان کوهرنگ برپا شد.

سرهنگ کرم نظری سرمازه، فرمانده سپاه ناحیه کوهرنگ در حاشیه برپایی این بیمارستان در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: این بیمارستان صحرایی به مدت دو روز و با حضور 5 تیم تخصصی جراحی، داخلی، بیماری‌های عفونی، اطفال، زنان و زایمان و 4 تیم عمومی دندانپزشکی، پزشک عمومی، داروخانه و اورژانس همراه با 10 پزشک، تیم‌های مشاوره، سلامت روان، بهداشت و تغذیه و چندین پرستار و کارشناس بهداشت و پیشگیری از بیماری‌ها، به مردم این منطقه محروم خدمت رسانی می‌کند.

وی گفت: پیش بینی ‌می‌شود 10 هزار نفر از جمعیت عشایری و ساکن در این منطقه از خدمات رایگان این بیمارستان بهره‌مند شوند.

سرهنگ نظری افزود: این بیمارستان صحرایی از امروز 24 مردادماه در منطقه گردشگری روستای دیمه از توابع شهرستان کوهرنگ برپا می شود و به مدت 3 شبانه روز به منظور تکمیل و تداوم فعالیت های بسیج جامعه پزشکی، برپا خواهد شد.

ننظری بیان داشت: این بیمارستان صحرایی در قالب پنج درمانگاه تخصصی شامل؛ جراحی، داخلی، بیماری های عفونی، اطفال، زنان و مامایی و چهار درمانگاه عمومی ازجمله؛ پزشک عمومی، دندانپزشک، داروخانه و اورژانس به مردم ساکن منطقه خدمت رایگان ارائه می کند.

وی، همچنین از استقرار تیم های مشاوره، سلامت روان، بهداشت و تغذیه و مشاوره فرهنگی در بیمارستان صحرایی شهرستان کوهرنگ خبر داد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری بیمارستان صحرایی در روستای دیمه کوهرنگ برپا شد.