اظهارات جالب فرماندار باشت درخصوص مدیرانی که از کار خسته شده اند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  باشت نیوز، آخرین نشست شورای اداری شهرستان باشه با حضور فرماندار،بخشدار باشت و همه مدیران شهرستان باشت ظهر امروز برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  باشت نیوز,

در این جلسه شهردار باشت بهنام برازنده ضمن تبریک هفته دولت عنوان کرد: تا قبل از سال ۹۲شهرداری ها در استان حالت ورشکستگی داشتند که حتی حقوق کارمندان خود را هم نمیتوانستند بدهند.

,

وی افزود: در ۴سال گذشته پروژه های بسیار خوبی در سطح استان صورت گرفت و سرانه فضای سبز افزایش چشمشیری داشته است. برازنده تصریح کرد: آرزوی موفقیت برای دولت دوازهم داریم و امیدواریم در دور جدید مشکلات مردم هرچه سریع تر حل شوند.

,

شریعتمداری رئیس بنیاد شهید شهرستان باشت در ادامه این جلسه دو پیشنهاد خود را ائم از تجلیل از دو خانواده شهید در هفته دولت و برای همه مناسبت هایی که طول سال صورت می گیرد هر نهاد و اداره یک بنر جلوی اداره خود نصب کند تا مردم از آن روز اطلاع پیدا کنند.

,

محمدی رئیس هلال احمر باشت گفت: در هفته دولت یک همایش گرفته شود و از مدیران برتر شهرستان تجلیل شود.

,

وی در ادامه اظهار کرد: در هفته دولت باید به اداره های تازه تاسیس کمک کرد، ۳سال از تاسیس هلال احمر شهرستان باشت میگذرد ولی هنوز زمین برای ساخت ساختمان اداری این اداره وجود ندارد و انتظار می رود برای سهولت در کار هرچه زودتر اقدامی برای خرید زمین اداره شود.

,

حجت السلام ظهرابی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی در ادامه این جلسه شورای اداری ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهید محسن حججی عنوان کرد: در خصوص هفته دولت باید ادارات واقع بینانه گزارش عملکرد بدهند.

,

وی افزود: هر خدماتی که به مردم داده شود خدمات نظام است و وقتی مردم این عملکردها را ببینند به نظام دلگرم تر خواهند شد. ظهرابی تصریح کرد: خدمات ویژه ای در هفته دولت به مردم داده شود تا آنها شیرینی این هفته را بهتر ببینند و درک کنند.

,

مختاری جانشین فرمانده سپاه باشت پیشاپیش هفته دولت را تبریک گفته و شهادت محسن حججی را خدمت خانواده این شهید و خانواده بزرگ سبز پوشان کشور تسلیت عرض کرد. وی گفت: حضرت امام خامنه ای از همه دولت ها حمایت کرده و همچنین دولت تدبیر و امید را در این چند سال حمایت کرند.

,

مختاری تصریح کرد: مردم آگاه هستند و باید سعی کنیم عملکردهای خوبی در پیش داشته باشیم.مردم از دولت انتظار دارند مشکلات اقتصادی و معیشتی آنها حل شود و دولت تدبیر و امید در این دور وظیفه سنگین تری خواهد داشت.

,

جانشین ناحیه سپاه باشت اظهار کرد: جامعه را از حالت شعار بیرون بیاوریم و با همان هزینه های کم و بودجه های اندک، کاری های خوبی را برای مردم انجام دهیم.و هدف و دید ما برای آینده باشد که پروژه که کلنگ زنی می شود به نتیجه مطلوب خود برسد .

,

خیزات عضو شورای شهر باشت در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان باشت عنوان کرد: گاها برخی از مدیران منتظر دستور نماینده هستند که به آنها بگرید چه کنند. وی افزود: همه مدیران در شهرستان باید خدا را در نظر بگیرند و خودشان یک مدیر برای مردم باشند و مشکلات مردم را حل کنند.

,

عضو شورای شهر باشت ضمن تشکر ویژه از دکتر رستمی رئیس شبکه بهداشت شهرستان گفت: بنده گاهی در روستاها رفت و آمد میکنم و گاها زکتر رستمی را در روستاها می بینم که بصورت خودجوش به روستاها می روند و کار طبابت انجام می دهند که این که بسیار کار نیکو و حسنه ای است.

,

وی افزود: مدیران دیگری هم هستند که خودجوش مشکلات مردم را حل می کنند و باید به این مدیران روز به روز افزوده شود.

,

سید مسعود حسینی فرماندار شهرستان باشت در آخرین نشست شورای اداری شهرستان باشت ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و تسلیت به مناسبت شهادت محسن حججی عنوان جرد: دولتها وقتی سر کار هستند هرکدام خدمات خوبی ارائه دادند و با حجم کم و کاستی که بوده مشکلات مردم را تا حدی حل کرده اند.

,

حسینی گفت: در حوزه داخلی و خارجی دولت یازدهم ثبات خوبی را در کشور ایجاد کرد. وی ادامه داد: در شرایطی که تحریم‌های سنگینی بر کشور حاکم بود دولت تغییرات اساسی ایجاد کرد .

,

فرماندار باشت اظهار کرد:رکود کشور که ۶.۸منفی دهم درصد بود، این رقم هم اکنون مثبت شده است و در سطح استان تلاش های خوبی صورت گرفت.

,

وی ضمن اشاره به هفته دولت عنوان کرد: ادارات باید همیشه عملکرد خود را ارائه دهند روستاهایی که گاز، آب و برق نداشتند ولی با همت و تلاش این دولت کارهای بسیار خوبی صورت گرفت و بیشتر این خانوارها مشکلشان حل شد.

,

سیدمسعود حسینی تصریح کرد: ادارات و نهادها باید خود را محک بزنند و ببینند چه کارهایی برای مردم انجام دادند و چه عملکردی به مردم ارائه می دهند.

,

حسینی ضمن گله‌مندی از ندادن گزارش عملکرد اداره ها گفت: همه باید با هم کمک کنیم و عملکردی که در طول سال به مردم ارائه می‌دهیم را به مردم اطلاع رسانی کنیم و مردم را به زندگی امیدوار کنیم.

,

فرماندار باشت ضمن تشکر ویژه از سامان گرجی رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان گفت: در چند ماهه اخیر برای مهار آتش سوزی ها در شهرستان تلاش این نهاد بسیار تلاش کردند. در بحث آتش سوزی ادارات همکاری نکردند . ستاد بحران در استان و شهرستان مسئولیت دارد و اگر اتفاق در شهرستان رخ دهد باید همگی حضور یافته و همکاری کنند .

,

وی عنوان کرد: تلاشی از نهادها و ادارات نمیبینیم، در موقع آتش سوزی گوشی خود را خاموش و یا از دسترس خارج می کنند که این کار درست نیست.

,

حسینی اظهار کرد: رودربایسی با هیچ مدیری نداریم و اگر مدیری در این چند سال خسته شده و دیگر نمی تواند کار کند اطلاع دهد تا ما فکری به حال آن کنیم .

,

فرماندار شهرستان باشت تصریح کرد : من به عنوان فرماندار باید در فرمانداری باشم ولی در ساعت ۲ تا ۴ شب در کوه ها برای مهار آتش سوزی بودیم.وظیفه همه ما است برای حفظ منابع طبیعی شهرستان همکاری کنیم ،دوستانی که نمیتوانند و خسته شده اند اعلام کنند.

,

وی گفت: برای هر متر از پروژه‌ها که کار شود و پیشرفت کنند فرمانداری زجر می کشد و هر لحظه درحال تلاش برای حل مشکلات شهروندان است.مدیران هم باید در این مشکلات همکاری لازم را داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
آخرین نشست شورای اداری شهرستان باشت در دولت یازدهم برگزار شد.