برگزاری اولین جشن مردمی شهر ملی مبل ومنبت در چهاردهم شهریور
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ملایری‌ها؛ عبدالعظیم رضایی در جمع اعضای کارگروه میراث فرهنگی و صنایع دستی اظهار داشت:  برگزاری این جشن رخداد مهمی  وبستر مناسبی برای معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بی بدیل هنرمندان منبت کار شهرستان در سطح منطقه و کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها,

وی با اشاره به انتخاب شایسته و به حق ملایر به عنوان شهر ملی منبت، افزود:  بر اساس تمامی ارزیابی ها و معیارهای کارشناسانه، هنرمندان، صنعت گران و مردم فرهنگ مند ملایر، شایسته این انتخاب و این عنوان بودند و ثبت ملی ملایر حقی بود که تایید و تاکید شد.

,

فرماندار ویژه ملایر همچنین به ظرفیت ها و نشاطی که ثبت ملی ملایر به عنوان شهر منبت در بین هنرمندان، تولیدکنندگان و مردم ملایر ایجاد کرده اشاره کرد و افزود: این امر موجب یک خودباوری، نشاط و انرژی مضاعف در این حوزه شده که آثار مستقیم و با واسطه آن در سایر بخش ها نیز قابل مشاهده و تامل است.

,

وی از با تقدیر از معاون رئیس حجمهور خانم احمدی پور و دیگر مسئولین در این ثبت ملی بیان کرد: ما باید بتوانیم از این ظرفیت ها و شخصیت ها نهایت بهره را ببریم و این منوط است به حرکت و تلاش ما تا بتوانیم از حمایت های این عزیزان استفاده کنیم.

,

رضایی افزود: در کنار معرفی ظرفیت های شهرستان در این حوزه و کسب و کارهایی که مبل و منبت ایجاد کرده است، یکی از اهداف ما تقویت انگیزه و توان هنرمندان این حوزه است.

,

وی استفاده از ظرفیت های تبلیغی ملی را از بایسته های دستیابی به اهداف جشن دانست و افزود: لازم است هنرمندان این حوزه نیز گام های مهم و موثری در راستای شناساندن و معرفی این هنر در سطوح مختلف بردارند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرماندار ملایر گفت: اولین جشن بزرگ و مردمی ملایر، شهر ملی مبل و منبت چهاردهم شهریور ماه برگزار می شود.