انتظارات جامعه در چینش کابینه دوازدهم برآورده نشده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، سید محمد کاظم حجازی در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با وزرای پیشنهادی رئیس جمهور برای کابینه دوازدهم اظهار داشت: آنچه که توانایی آقای رئیس جمهور در انتخاب دولتمردان برای همراهی ایشان در این چهار سال بوده است به نظر می رسد که در این چینش بروز پیدا کرده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

وی ادامه داد: البته انتظارات جامعه به خصوص حوزه هایی که فقدان رسیدگی بر آن در طول سنوات گذشته به جد بروز پیدا کرد، تمام و کمال در این چینش رفع نقص نشده است.

,

 

,

حجازی عنوان کرد: لیکن محذورت هایی که معمولا دولتمردان در این چینش ها دارند قطعا اثر خود را در انتخاب این افراد بروز داده است.

,

 

,

نماینده سابق مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  انتظار می رفت این چینش با همراهی بعضی از حوزه های سیاسی به خصوص تشکل ها و گروه هایی که با تفکرات دولت هستند، بود.

,

 

,

وی افزود: در این صورت ریاست جمهوری افرادی به تناسب وظایفی که روی دولت است را میتوانست معرفی کند.

,

 

,

وی عنوان کرد: ما امید داریم که همین انتخابی هم که انجام شده است با همراهی سه قوه خروجی کار را خروجی موفقی برای دولت  مشاهده بکنیم و مردم در یک آرامش مضاعفی این دوره نسبت به برخی مطالباتشان مواجه شوند.
 

,
,

سید محمد کاظم حجازی در رابطه مباحثی که پیرامون بی توجهی رئیس جمهور نسبت به حضور زنان در وزارتخانه ها مطرح میشود، تصریح کرد:  خودم قائل بر این نیستم که در جامعه تعاریف تفکیکی در داشته باشیم که مثلا چقدر از صدارت مسئولیت ها به خانم ها یا جوان ها داده شد.

,

 

,

وی تاکید کرد: مهم این است که ما آن مطالبات عمومی که وظایف دولت است را ببینیم که در حال تحقق یافتن است.

,

 

,

وی ادامه داد: یقینا آنچه که امروز در سطح جامعه است حوزه افراد تحصیلکرده و اهل تخصص در قشر بانوان ما سراغ داریم اینها میتوانند در حوزه های مرتبط با توانایی های علمی و اجتماعی خود این توانایی را خودشان بروز بدهند .

,

 

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: زنان میتوانند با پذیرش فعالیت هایی که در عرصه جامعه با روحیات آنها منطبق است اثبات بکنند که در پذیرش مسئولیت ها افراد موفقی خواهند بود.
 

,
,

انتهای پیام/

]
نماینده سابق مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با کابینه دوم اظهار داشت: انتظارات جامعه به خصوص حوزه هایی که فقدان رسیدگی بر آن در طول سنوات گذشته به جد بروز پیدا کرد، تمام و کمال در این چینش رفع نقص نشده است.