مردم در چهار سال گذشته بالاترین رضایتمندی را از وزارت اطلاعات داشتند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسین قربانی نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 25 مرداد) و در موافقت با سیدمحمود علوی وزیر پیشنهادی اطلاعات گفت: خوشحالیم که وزارت اطلاعات به مدیری توانمند سپرده شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تأکید بر اینکه وزارات اطلاعات باید به دور از سیاست‌زدگی اداره شود، اظهار داشت: درصدی از رضایتمندی از عملکرد وزارت اطلاعات در سال‌های اخیر به بالاترین حد خود حدود 75 درصد رسیده است و نباید یادمان برود که تا دیروز این وزارتخانه در پایین‌ترین سطح رضایتمندی بود. 

,

قربانی با تأکید بر اینکه علوی توانمندی خود را در مدیریت وزارت اطلاعات اثبات کرده و این وزارتخانه را از سیاست‌زدگی و حزب‌بازی خارج کرده است، گفت: مگر ما از دولت نمی‌خواهیم به دنبال نیروهای مخلص، میدانی و کارآمد باشد؟ آیا اگر آقای علوی در وزارت اطلاعات حزبی عمل نمی‌کند، بد است؟ 

,

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی، نعمت بزرگ امنیت امروز کشور را مرهون فداکاری همکاران وزیر پیشنهادی اطلاعات خواند و اظهار داشت: وزارت اطلاعات جزو پیچیده‌ترین وزارتخانه‌های کشور است، اما خود آقای علوی جزو زلال‌ترین گزینه‌های پیشنهادی است. 

,

انتهای پیام/

]
نماینده آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه میزان رضایتمندی از عملکرد وزارت اطلاعات در چهار سال گذشته به بالاترین سطح خود رسیده است، گفت: علوی وزارت اطلاعات را از سیاست‌زدگی خارج کرد.