آزادگان گنجینه های ارزشمندی از ایثار و آزادگی هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب درگفتگو با خبرنگار بازی دراز ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامى‏ اظهار داشت: آزادگان، گنجینه‏ هاى ارزشمندى هستند که در درون آن، فرهنگ انسان ‏ساز دوران اسارت نهفته است. ثبت وقایع اسارت، همچون پلی براى انتقال فرهنگ اسارت از درون اردوگاه‏ها به شهرهاى میهن اسلامى ‏مان، ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: بیان فرهنگ اسارت، امرى حیاتى و کارى بس سترگ براى جامعه جوان ماست. بنابراین، نظام اسلامى باید از همه امکانات موجود در این حرکت ارزشى فرهنگى بهره ‏بردارى کند، تا اثر مجاهدت و مقاومت وصف ‏ناپذیر این رسولان انقلاب، به ‏صورت فرهنگ مصوّر و مکتوب و به ‏مثابه کلید راه هدایت براى نسل آینده و همه بیداردلان و آزادگان جهان محفوظ بماند.

,

 

,

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: آزادگان، با ایمان راسخ خود در برابرهمه فشارهاى جسمى و روحى دشمنان ایستادند و روابط اجتماعى جامعه کوچک اردوگاهى خود را بر پایه اخلاق حسنه بنا نهادند و از شکنجه ‏هاى مزدوران بعث هراسى به خود راه ندادند و امروز یادآور بازگشت غرورآفرین مردان و زنان آزاده‏اى است که پس از تحمل سال‏ها شکنجه و دورى از عزیزان خویش، به وطن بازگشتند و به انتظار میلیون‏ها ایرانى پایان دادند.

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومتر مرز مشترک با کشورعراق دارد.

]
امام جمعه شهرستان سرپلذهاب با تاکید بر لزوم انتقال تجربیات آزادگان به جامعه گفت: آزادگان گنجینه های ارزشمندی از ایثار وآزادگی هستند که در دوران اسارت از دین اسلام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.