اردوی جهادی نیروهای یگان ویژه هرمزگان در بخش سندرک میناب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از میناب جنوب، سید مجتبی موسوی مسئول بسیج سازندگی شهرستان میناب، اظهار کرد: اردوهای جهادی در مناطق محروم طی یک دوره 1 روزه، 2 روزه، 3 و 4 روزه در قالب اردوهای فرهنگی، پزشکی، کشاورزی، رسانه و محلات انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میناب جنوب,

مسئول بسیج سازندگی بسیج میناب افزود: تیم دوازده نفره یگان ویژه هرمزگان در یک حرکت جهادی توانستند کار بهسازی مسجد صاحب الزمان(عج) روستای سرگستوگ دهستان درپهن بخش سندرک به اتمام برسانند.

,

وی ابراز کرد: این تیم جهادی علاوه بر کار ساخت و ساز مسجد این روستا، برنامه های فرهنگی احکام، نماز را به دانش آموزان و اهالی این روستا آموزش دادند.

,

موسوی خاطر نشان کرد:  اعتبار بالغ بر 12 میلیون تومان از طریق حمایت مردمی برای ساخت و ساز مسجد در این روستا هزینه شده است.

,

وی ادامه داد: جهادگران یگان ویژه ناجا طی روزهای آینده برای ساخت 5 چشمه سرویس بهداشتی عازم روستای چُراک می شوند.

,

مسئول بسیج سازندگی بسیج میناب گفت: 14 میلیون تومان  اعتبار برای ساخت 5 چشمه سرویس بهداشتی از طریق خیرین، حوزه مقاومت و حمایت مردمی برای این کار اختصاص داده شده است.

,

روستای سرگستوگ دهستان در پهن با جمعیت بیش از 300 نفر در 75 کیلومتری شهرستان میناب قرار داد.

]
مسئول بسیج سازندگی میناب از اعزام یک تیم جهادی یگان ویژه هرمزگان به بخش سندرک خبرداد و گفت:این تیم جهادی علاوه بر تکمیل بنای یک مسجد ، در قالب برنامه های فرهنگی احکام و نماز را به دانش آموزان و اهالی این روستا آموزش دادند.