لزوم ارائه طرح های کاربردی برای ایجاد درآمدهای پایدار توسط دهیاران شرق اصفهان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اصفهان شرق؛ جلسه دهیاران بخش بن رود و جلگه که با حضور سعید رضا جندقیان، معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و حسن کامران نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عصر دیروز سه شنبه در سالن اجتماعات امامزاده سید محمد طالجرد شهر اژیه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق,

در ابتدا نماینده دهیاران، دهیار جندان بخش بن رود، دهیار بخش جلگه و دهیار بخش کوهپایه هرکدام مشکلات خود را بیان کردند.

,

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه گفت: اعتباری بالغ بر125 میلیارد تومان برای شبکه های آب کشاورزی، شبکه سه و چهار، ساماندهی رودخانه زاینده رود، قنات روستاهای بخش بن رود، بخش جلگه و بخش جرقویه علیا اختصاص داده شده است.

,

حسن کامران افزود: از مبلغ یک و نیم میلیارد تومان از سه میلیارد بودجه تخصیص یافته به بیمارستان 32 تخته خوابی شهر ورزنه در هفته آینده به حساب پیمانکار واریز و کار استارت خواهد خورد.

,

معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز عنوان کرد: از بدو تأسیس دهیاری ها در سال 1382 تا پایان سال 1395 مبلغی معادل 10 هزار و 800 میلیارد تومان در عرصه های روستایی توسط دولت هزینه شده است که 72 درصد آن یعنی رقمی معادل هفت هزار و 900 میلیارد تومان آن در دولت یازدهم بوده است.

,

سعید رضا جندقیانبیان از دهیاران خواست تا برای ایجاد درآمدهای پایدار و توسعه روستایی، طرح های کاربردی تولیدی و اشتغال زایی ارائه دهند.

,

وی تأکید کرد: دولت از پنج میلیارد ریال تا 20 میلیارد ریال به این طرح ها تسهیلات با نرخ سود هشت درصد پرداخت می کند.

,

انتهای پیام/

]
معاونت امور دهیاری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: دهیاران برای ایجاد درآمدهای پایدار و توسعه روستایی، طرح های کاربردی تولیدی و اشتغال زایی ارائه دهند.