برنامه قاضی‌زاده بالاترین همپوشانی را با اسناد بالادستی دارد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی صفاری نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی بعد از ظهر امروز چهارشنبه 25 مرداد و در موافقت با سید حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه بالاترین رضایت مردمی را در نظرسنجی‌ها میان وزارتخانه‌ها این وزیر پیشنهادی دارد گفت: دستاوردهای 4 سال اخیر در حوزه بهداشت و درمان خود به خود به وجود نیامده و نتیجه تلاش‌های آقای قاضی‌زاده هاشمی بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی بهداشت با توجه به تاکید رهبری مبنی بر کاستن از مشکلات بیماران و خانواده‌هایشان در طرح تحول سلامت به بخشی از دستاوردهای قاضی‌زاده هاشمی در دوره وزارتش اشاره کرد و گفت: پوشش هزینه‌های ناباروری، احداث 122 بیمارستان جدید، احداث 365 مرکز جامع پزشکی روستایی و راه‌اندازی مراکز اورژانس متعدد گوشه‌هایی از تلاش‌های آقای قاضی‌زاده هاشمی در وزارت بهداشت بوده است.

,

صفاری با یادآوری 270 سفر وزیر پیشنهادی بهداشت به مناطق محروم گفت: آقای قاضی‌زاده هاشمی 313 روز از دوران وزارت خود را با مردم گذرانده است که همراه با اخلاق مداری در حوزه درمان کشور مایه رضایتمندی مردم شده است. 

,

وی با ذکر این نکته که قاضی‌زاده هاشمی بخشی از زمان خود را بدون چشم‌داشت به مراجعه بیماران محل زندگی خود اختصاص می‌دهد اظهارداشت: شخصیت علمی و حرفه‌ای آقای قاضی‌زاده هاشمی ستودنی است و حتی کسانی که به عنوان مخالف در مجلس صحبت کردند نتوانستند ویژگی‌های مثبت ایشان را نادیده بگیرند و عمدتاً به عنوان موافق صحبت کردند.

,

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی به تألیف 10 جلد کتاب و نگارش مقالات متعدد  و شرکت قاضی‌زاده هاشمی در سمینارهای داخلی و خارجی را یادآور شد و گفت: برنامه ایشان حکایت از اشراف بر حوزه سلامت دارد که بالاترین هم‌پوشانی را هم با اسناد بالادستی دارد.

,

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پایان قاضی زاده هاشمی را از افتخارات نظام دانست که باید از نعمت وجود او استفاده کرد.

,

انتهای پیام/ط

]
نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم بالاترین رضایتمندی در میان وزارتخانه‌ها را از وزارت بهداشت داشتند، گفت: برنامه قاضی‌زاده هاشمی بالاترین همپوشانی را با اسناد بالادستی دارد.