آزادگان فرهنگ ایستادگی را از کمپ‌های عراق به شهرهای ایران انتقال دادند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حجت‌الاسلام علی ناهیدی شب گذشته در مراسم تجلیل از آزادگان شهرستان خلیل‌آباد اظهار داشت: آزادگان مردانی از جنس غیرت و حماسه بودند که با صبر خود به اسلام و نظام جمهوری اسلامی آبرو و اعتبار بخشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

وی بابیان اینکه آزادگان باتحمل شکنجه‌ها در اردوگاه‌های عراق ثابت کردند که شیعه امام صادق (ع) هستند، خاطرنشان کرد: ورود آزادگان به میهن اسلامی به انتظار میلیون‌ها انقلابی و حزب‌اللهی در میهن اسلامی پایان داد.

,

 

,

امام‌جمعه خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه در هر شرایطی که انسان آزاده قرار می‌گیرد آن استقامت، صلابت و دیانت خود را حفظ می‌کند و از پای درنخواهد آمد، تصریح کرد: اگر  انسان آزاده در دست دشمنان اسیر شود و دیگران برحسب ظاهر به او غلبه کنند و آسایش را از او بگیرند و آسایش او تبدیل به شکنجه شود بازهم آن استقامت و دیانت خود را حفظ می‌کند.

,

 

,

وی بابیان اینکه بیش از 40 هزار نفر در دوران دفاع مقدس به دست دشمنان اسیر شدند، بیان کرد: آزادگان سالیان متمادی در عراق شکنجه شدند و بسیاری از آزادگان براثر شکنجه به شهادت رسیدند ولی تسلیم دشمن نشدند.

,

 

,

حجت الاسلام ناهیدی با اشاره به اینکه آزادگان به شهادت رسیدند، ولی روحیه ضد استبداد و ضد استکباری خود را از دست ندادند، عنوان کرد: آزادگان باوجود تمام سختی‌ها و فشارها دست از ایمان و نظام خود برنداشتند و فرهنگ ایستادگی را از کمپ‌ها به تک‌تک شهرهای ایران اسلامی منتقل کردند.

,

 

,

وی بابیان اینکه ملت بزرگ ایران همراهی و همکاری و همدلی داشتند و عزت و احترام آزادگان را نگه داشتند، تأکید کرد: آزادگان مایه افتخار ملت ایران هستند و جمهوری اسلامی باید از تجربه‌ها، سرمایه‌ها و معنویت آزادگان استفاده و بستر را برای حضور آنان در عرصه‌ها و میدان‌های مختلف فراهم کند.

,

انتهای پیام/

]
امام‌جمعه خلیل‌آباد بابیان اینکه آزادگان فرهنگ ایستادگی را از کمپ‌های عراق به شهرهای ایران انتقال دادند، گفت: جمهوری اسلامی ایران باید از تجربه‌ها، سرمایه‌ها و معنویت آزادگان استفاده کند.