اختصاص ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات برای بخش مکانیزاسیون کشاورزی دلیجان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس ارشدی مدیر جهاد کشاورزی دلیجان در گفتگو با پیام دلیجان گفت: امسال ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جهت خرید انواع تراکتور، ادوات، دنباله بند ها، سمپاش ها، تجهیز مرغداری ها و استخرهای پرورش ماهی به شهرستان اختصاص داده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پیام دلیجان,

 

,

, ,

ارشدی اظهار کرد: متقاضیان می توانند با معرفی نامه از شورای اسلامی روستای خود و با مراجعه به واحد مکانیزاسیون جهاد کشاورزی از این تسهیلات بهره مند شوند.

,

وی با اشاره به اینکه سود تسهیلات پرداخت شده ۱۵درصد و با بازپرداخت ۵ ساله است افزود: متقاضیان جهت دریافت تسهیلات باید ۲۰% قیمت تراکتور یا تجهیزات خریداری شده را پرداخت و مابقی (۸۰%)را بانک کشاورزی به صورت تسهیلات در اختیار آنان قرار می دهد.

,

 

,

مدیر جهاد کشاورزی دلیجان با تاکید بر اینکه توسعه بخش کشاورزی بدون سرمایه گذاری در بخش مکانیزاسیون امکان پذیر نیست، بیان کرد: معتقدیم سرمایه گذاری در بخش مکانیزاسیون بیش از گذشته باز هم باید انجام شود تا بتوانیم حجم تولید را افزایش دهیم و تولید پایدار را برنامه ریزی کنیم.

,

 

,

شهرستان دلیجان از توابع استان مرکزی ۵۱ هزار نفر جمعیت دارد و مهمترین محصولات آن گندم، جو، ذرت علوفه ای و سیب زمینی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر جهاد کشاورزی دلیجان گفت: امسال ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات برای بخش مکانیزاسیون کشاورزی این شهرستان در نظر گرفته شده است.