تصادفات جاده ای رتبه اول وقوع حوادث در همدان را به خود اختصاص داده است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز کارخانه ای در گفت و گو با صبح الوند، با اشاره به اینکه بیشترین میزان حوادث به حوادث جاده ای اختصاص دارد گفت: بیشترین حوادث جاده ای در تجرک بعداز اولین پایگاه هلال احمر  در مسیر همدان به تهران  اتفاق می افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به صورت موسسه و غیر دولتی فعالیت می کند، تصریح کرد: مردم در خصوص وقف به هلال احمر توجه ویژه ای داشته باشند.

,

 

,

*توجه ویژه مردم در خصوص وقف به هلال احمر

, *توجه ویژه مردم در خصوص وقف به هلال احمر, *توجه ویژه مردم در خصوص وقف به هلال احمر,

وی در این راستا با بیان اینکه اخلاق شایسته برپایه نیکو کاری استوار است عنوان کرد: فرهنگ ایران ازجمله استان همدان شایسته فرهنگ نیکوکاری است به طوریکه توجه به وقف نیز یکی از نمونه های فرهنگ نیکوکاری است.

,

 

,

کارخانه ای در ادامه با تاکید بر اینکه نیاز داریم به مردم رسیدگی کنیم‌ گفت: دستگاه های دولتی به خصوص شهرداری همکاری خوبی در راستای ایجاد بازار چه های خیریه و سایر فعالیت های دیگر این سازمان داشته باشند.

,

 

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به اینکه سازمان هلال احمر حمایتی از سوی دولت دریافت نمی کند تصریح کرد: انتظار ما از نمایندگان مجلس این است که در راستای استقلال اقتصادی و خود گرانی این سازمان تلاش کنند چرا که اگر در سازمان در آمدی داشته باشیم آن را وقف کارهای خیر خواهیم‌ کرد.

,

 

,

وی با اشاره به فعالیت واحدآموزش جمعیت هلال احمر گفت: این آموزش ها به سه شکل حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری در اختیار مردم قرار میگیرد.

,

 

,

کارخانه ای در ادامه با اشاره به اینکه ۱۸۰نفر در سطح استان در سازمان هلال احمر فعالیت می کنند اظهار کرد: جمعیت داوطلبان این سازمان بیش از ۵۰۰ نفر رسمی و فعال است.

,

 

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر از سایت آموزشیkhadem.irخبر داد و گفت: این سایت آموزش هایی در راستای امداد و نجات و کمک های اولیه در اختیار مردم قرار می دهد.

,

 

,

*آغازبه کار درمانگاه سازمان هلال احمر

, *آغازبه کار درمانگاه سازمان هلال احمر, *آغازبه کار درمانگاه سازمان هلال احمر,

وی باتاکید براینکه درمانگاه سازمان هلال احمر  به زودی فعال می شود خاطر نشان کرد: به دنبال جذب دو متخصص داخلی برای فعالیت در درمانگاه هلال احمر هستیم.

,

 

,

کارخانه ای با اشاره به اینکه خدمات دندانپزشکی درمانگاه سازمان نیز در حال انجام است اظهار کرد: یک سوم خدمات اعضای منصوعی را نیز ارائه می دهیم.

,

 

,

وی با تاکید بر اینکه  سازمان هلال احمر عصای دست دولت است خاطر نشان کرد: اگر دولت از ما حمایت کند با دست باز در کار خیر ورود پیدا می کنیم.

,

 

,

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان همچنین خاطر نشان کرد: بیش از ۳۲هزار اسکان اضطراری با همکاری اوقاف برای ایام پیش رو از جمله اربعین پیش بینی شده است.

,

 

,

وی در پایان با اشاره به احداث دو پایگاه خیرآباد تویسرکان و پایگاه هلال احمر گردنه اسدباد گفت: اگر بودجه خوبی از سوی دولت برای احداث این دو پایگاه در نظر گرفته شود تا اواخر امسال این دو پایگاه افتتاح خواهند شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به اینکه میزان وقوع حوادث کوهستان بعداز حوادث جاده ای رتبه دوم را به خود اختصاص داده است گفت: در این راستا میزان‌ واژگونی خودرو ها با۶۰ درصد بیشتر از حوادث تصادفات است.