شهادت مظلومانه شهید حججی؛ نمونه‌ای از جنایات سبعانه تروریسم تکفیری
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آقای روحانی عصر پنجشنبه با حضور در منزل شهیدان علی‌اکبر، علی‌اصغر و محمدرضا اصغری ترکانی، با مادر و خانواده این شهیدان والامقام دیدار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

رییس جمهور در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، با یادآوری اینکه خداوند به‌خاطر صبر فراوان و نیت‌های پاک به خانواده‌های شهدا و ایثارگران اجر بالاتری عنایت می‌کند، گفت: خانواده شهدا و ایثارگران برای همه ملت ایران موجب افتخار هستند؛ خانواده‌هایی که در روزهای سخت فرزندان و پاره‌های تن خود را به مصاف دشمنان فرستادند.

,

وی با اشاره به رشادت‌ها و ایثار رزمندگان در دوران دفاع مقدس و عزم آنان برای پاسخ‌های محکم و دندان‌شکن به دشمن متجاوز، اظهار داشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس در برابر دشمن مظلوم بود در حالی که دشمنان این ملت از هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای دریغ نکردند.

,

رییس جمهور با توجه به سالگرد بازگشت آزادگان سرافراز به میهن و گرامیداشت یاد و خاطره سید آزادگان مرحوم ابوترابی، گفت: آزادگان ما در دوران اسارت رنج فراوانی کشیدند و کار بزرگی در مسیر عزت و استقلال کشور انجام دادند.

,

آقای روحانی نحوه شهادت مظلومانه شهید حججی را نمونه‌ای از جنایات سبعانه تروریست‌های تکفیری در پیشگاه تاریخ و جهانیان برشمرد و افزود: روحیه، ایمان و استقامت این جوانان برای ایستادگی و دفاع از حرم ائمه(ع) و حیثیت مسلمانان نشان می‌دهد رزمندگان و شهدای ما توانستند راه ایثار و شهادت را در جامعه زنده نگه دارند و این راه را برای همیشه پیشِ‌روی ملت قرار دهند.

,

رییس جمهور تأکید کرد: اگر امروز در کشور استقلال داریم و دشمنان اجازه تجاوز به این آب و خاک را به خود نمی‌دهند به‌خاطر ایمان جوانان و روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور است.

,

وی با اشاره به ضرورت توجه به فرامین رهبری و پشتیبانی از ولایت فقیه، گفت: امیدواریم بتوانیم وظایف خود را به‌خوبی در این مسیر انجام داده و مدیون خون شهیدان و شرمنده در پیشگاه خدا و ملت نباشیم.

,

همچنین حاجیه‌خانم عباس آزاد والده و برادران شهیدان اصغری ترکانی نیز در این دیدار به بیان خاطرات و سجایای اخلاقی این شهیدان بزرگوار پرداختند.

,

شهید حجت الاسلام علی‌اکبر اصغری ترکانی در سال 65 و در سن 25سالگی در منطقه حاج‌عمران، شهید حجت الاسلام علی‌اصغر اصغری ترکانی در سال 62 و در سن 20سالگی در عملیات خیبر در منطقه طلائیه و شهید محمدرضا اصغری ترکانی در سال 62 و در سن 18سالگی در منطقه جزیره مجنون به فیض شهادت نائل آمدند.

,

رییس جمهور در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، با اهدای لوح تقدیر از خانواده معظم شهیدان اصغری ترکانی تجلیل کرد.

,

انتهای پیام/*

]
رییس‌جمهور در دیداری صمیمی با خانواده شهیدان اصغری ترکانی، با تجلیل از رشادت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری‌های خانواده شهیدان، جانبازان و ایثارگران بر لزوم تلاش در راستای تقویت و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در کشور و پشتیبانی از ولایت فقیه تأکید کرد.