توزیع 1985 جلد کتاب داستانی در بخش مرزی داشلی برون
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، سرگرد "جواد کارکن" تصریح کرد در آخر این مرحله توزیع این هدایا افزون بر 100 جلد کتاب و لوازم آموزشی و 115 جلد وسایل و کتب کمک آموزشی در مدارس مناطق مرزی توزیع شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه، , قابوس نامه، , قابوس نامه،,

وی افزود: در این طرح کارشناسان آموزش همگانی هنگ مرزی اترک و " احمدرنجی" مدرس گرافیک دانشگاه های استان نیز در رابطه با اهمیت مرز و مرزبانی و نحوه طراحی و نقاشی کارگاههایی برگزار کردند.

,

رییس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک همچنین گفت: طرح توزیع اقلام و کتب آموزشی در مدارس روستای داشلی برون، مشارکت ترشکلی و هادی خواجه نجف با همکاری مسئول نمایندگی آموزش و پرورش مرزی و عشایر بخش داشلی برون به مرحله اجراء درآمد.

,

گفتنی است؛اجرای طرح اوقات فراغت تابستان 96 از 10 تیرماه آغاز شده است و تا پایان مرداد ماه ادامه دارد و پس از برگزاری کلاس هایی از جمله  قرآنی، مهارت آموزی و ورزشی به شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره  نیز داده خواهد شد.

,

, ,

 











 





 





 









 

 

  

, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,
,
, ,

انتهای پیام/

]
رییس اداره اجتماعی هنگ مرزی اترک گفت: در طرح اوقات فراغت سال تحصیلی 96 تعداد 1985جلد کتاب داستانی با عناوین متنوع علمی، هنری، آموزشی و بیش از 600 بسته انواع لوازم التحریر بین دانش آموزان بخش مرزی داشلی برون شهرستان گنبدکاووس توزیع شد.