شروع طوفانی نماینده کاشمر در لیگ فوتبال خراسان رضوی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر از سری مسابقات لیگ دسته اول استان خراسان رضوی دیدار  دو تیم «استقلال کاشمر» و «وحدت نصرآباد تربت جام» است که عصر جمعه در ورزشگاه آزادی کاشمر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

در این بازی نیمه اول را دو تیم با احتیاط شروع کرده و بیشتر به محک یکدیگر پرداختند و علی‌رغم موقعیت‌های فراوانی  که تیم استقلال روی دروازه حریف داشت بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسیده و دو تیم راهی رختکن شدند.

,

 

,

نیمه دوم که معمولا نیمه مربیان نام دارد را استقلال کاشمر طوفانی آغاز کرده و بازیکنان این تیم توصیه‌های داود دانش‌دوست، مربی کاربلد خود را به خوبی در زمین ارائه کرده و توانستند حاکم بلامنازع زمین باشند.

,

 

,

داود دانش‌دوست با تغییر تاکتیک و جابجایی مهره‌ها باعث بهبود وضعیت تیم شده و در نهایت حملات تیم به نتیجه رسیده و در دقیقه 50 بازی اولین گل این دیدار توسط کاظم خوشه‌چین وارد دروازه تیم وحدت شد.

,

 

,

بازیکنان کاشمر با این گل انگیزه زیادی پیدا کردند و توانستند در نیمه دوم بارها و بارها دروازه حریف را تهدید کرده که با خوش شانسی تیم وحدت و البته جاگیری خوب دروازبان این تیم و دفاع آن‌ها، توپ استقلالی‌های کاشمر تبدیل به گل نشد؛ اما تیم استقلال با خلاقیت بازیکنان خود و هدایت عالی مربی‌اش، تواست پنج بار دیگر دروازه حریف را توسط کاظم خوشه‌چین، سجاد محمدزاده، امید اکبری و رضا انوری باز کرده و وحدت تربت جام تنها در دقیقه 80 موفق شد یکی از گل‌های خورده را پاسخ بدهد و در نهایت این بازی با نتیجه شش بر یک به سود استقلال کاشمر به پایان رسیده تا این تیم با روحیه مضاعف به دیدار حریفان بعدی خود برود.

,

 

,

شایان ذکر است بازیکنان تیم کاشمر به مربیگری داود دانش‌دوست و سرپرستی محمد عیلخانی را رضا رضوانی، رضا انوری (کاپیتان)، رضا غفاری، رضا کریمی، سجاد محمدزاده، حسین قلی‌نیا، امید اکبری، علی حیدریان، علی بیابانی، کاظم خوشه‌چین و مهدی سجادیان تشکیل دادند.

,

انتهای پیام/

]
هفته اول لیگ دسته اول فوتبال استان خراسان رضوی با پیروزی پر گل استقلال کاشمر به پایان رسید.