نخستین شهربازی سرپوشیده در سنندج به بهره برداری می رسد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آفتاب دل، شهردار سنندج اظهار داشت: یکی از مهم ترین مشکلات سطح شهر عدم وجود مکان مناسب و استاندارد  جهت بازی کودکان  در سطح شهراست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل,


منوچهر فخری بیان کرد : یکی از برنامه های اصلی شهرداری در سال گذشته  همکاری با بخش خصوص جهت اجرای طرحهای عمرانی ، خدماتی و رفاهی بود.

,
,


وی گفت : یکی از پروژ ه های که  شهرداری سنندج موفق به جذب سرمایه گذار جهت اجرای آن شد احداث شهربازی سرپوشیده و استاندارد در سطح شهر است.

,
,


 فخری  افزود : عملیات احداث نخستین شهر بازی سرپوشیده مدرن و استاندارد در پاییز سال گذشته و در زمینی به مساحت 2700 متر مربع آغاز شد.

,
,


وی مساحت کل زمین این شهر بازی را 3200 متر مربع اعلام کرد و گفت : پروژه شهر بازی سرپوشیده سنندج در سه طبقه  در حال احداث است.

,
,

 فخری عنوان کرد : سالن اصلی این  شهر بازی دارای 1200 متر مربع است که در این شهر بازی 160 نوع بازی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است.

,


 وی سالن بولینگ استاندارد ،سالن واقعیت مجازی ،سالن ایر هاکی و فوتبال دستی ،سالن تخصصی جشن تولد ، کافی شاب ،روف گاردن ،فورت کورت شامل رستورانهای با غذاهای ایرانی و خارجی و همچین غرفه غذاهای محلی کردستان از دیگر سالنهای این شهر بازی مدرن و استاندارد  برشمرد.

,
,


شهردار سنندج  از بهره برداری از نخستین شهربازی سرپوشیده تا پایان شهریور ماه سالجاری خبر داد و گفت : در حال حاضر این پروژه بیش از 95 در صد پیشرفت فیزیکی دارد.

,
,


 فخری تصریح کرد : عملیات طراحی و چیدمان دیوار و کف سازی کل ساختمان  این شهر بازی اجرا شده و در حال حاضر عملیات نمای ساختمان وعملیات کف سازی محوطه شهر بازی در حال اجرا است.

,
,


وی اعلام کرد : وسایل این شهر بازی  مدرن  که از استاندارد های لازم برخوردار است  خریداری شده و هفته آینده عملیات نصب آن هم آغاز خواهد شد.
دکتر فخری هزینه احداث این شهر بازی را 80 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود : امیدواریم با بهره برداری از  نخستین شهر بازی سرپوشیده  در سطح شهر بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.

,
,
,

انتهای پیام/

]
شهردار سنندج با بیان اینکه پروژه احداث شهربازی سرپوشیده بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت : تا پایان شهریور ماه سالجاری این شهربازی مدرن و استاندارد به بهره برداری خواهد رسید.