راهیابی فیلم ساز کُردستانی به نمایندگی از ایران در جشنواره جهانی فیلم‌های کلمبیا
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امین مرادی رئیس حوزه هنری کردستان در گفتگو با آفتاب دل اظهار کرد: فیلم کوتاه مردی که یادش می‌رفت نفس بکشد ساخته سامان حسین پور به بخش فیلم‌های کوتاه هفتمین دوره این جشنواره راه پیدا کرد و با فیلم‌هایی از کشورهای : آرژانتین، اسپانیا، سوئیس، مکزیک، شیلی، پرو، هند، روسیه، برزیل و مراکش به رقابت خواهد پرداخت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آفتاب دل ,

 

,

وی گفت: مردی که یادش می‌رفت نفس بکشد داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در شرف از هم پاشیدن است.

,


وی با بیان اینکه هفتمین جشنواره جهانی فیلم‌های محیط زیستی کلمبیا20 تا 24 سپتامبر برگزار خواهد شد خاطر نشان کرد: همچنین فیلم کوتاه "مردی که یادش می رفت نفس بکشد" به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه ای کرمانشاه نیز راه پیدا کرده است. این فیلم که از تولیدات حوزه هنری کردستان می باشد چهارمین ساخته سامان حسین پور در سمت نویسنده و کارگردان است، تصویربرداری و تدوین این فیلم را زانیار لطفی عهده دارد بود.

,
,

 

,

گفتنی است؛ اولین حضور فیلم کوتاه مردی که یادش می رفت نفس بکشد در مصر بود و این فیلم چهارمین ساخته حسین پور محسوب می شود، وی تاکنون آثارش در صد ها جشنواره ملی و بین المللی اکران گردیده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس حوزه هنری کردستان گفت: فیلم کوتاه مردی که یادش می‌رفت نفس بکشد ساخته سامان حسین پور به بخش فیلم‌های کوتاه هفتمین دوره این جشنواره راه پیدا کرد و با فیلم‌هایی از کشورهای : آرژانتین، اسپانیا، سوئیس، مکزیک، شیلی، پرو، هند، روسیه، برزیل و مراکش به رقابت خواهد پرداخت.