دومین یادواره شهدای زرندیه برگزار می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زر خبر، سرگرد پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه، از برگزاری دومین یادواره شهدای این شهرستان خبر داد و گفت: تجلیل از مقام شهید و شهادت، و تجلیل و تکریم خانواده شهدا از جمله اهداف برگزاری این یادواره است. برگزاری این چنین برنامه‌هایی علاوه بر تاثیرگذاری معنوی در جامعه بهترین راهکار برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زر خبر,

وی دفاع مقدس را نماد استقامت و پایداری مردم دانست و افزود: تضمین استقلال کشور، تولد استراتژی نوین دفاعی، اثبات مظلومیت ایران، رشد روابط سیاسی و دیپلماتیک با سایر کشورها و شکستن ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها از جمله دستاوردهای دوران دفاع مقدس است.

,

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با تاکید بر لزوم انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان گفت: دومین یادواره 432 شهید شهرستان زرندیه روز سه‌شنبه 7 شهریورماه ساعت 17 در مسجد جامع علی‌ابن ابیطالب(ع) شهر مامونیه با حضور آیت‌الله احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار می‌شود.

,

سرگرد پاسدار مهجوری تصریح کرد: ما هرچه داریم به برکت خون شهیدان است و برگزاری این یادواره‌ها در واقع تلنگری به خودمان در ایستادگی و پایداری در راه شهدا و انتقال و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت‌طلبی است.

,

وی به برنامه‌های جنبی تدارک دیده شده برای یادواره اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های مختلف، اجرای ماکت عملیاتی، برگزاری نشست‌های فرهنگی و ادبی، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی هنری، برپایی کارگاه‌های هنری، اجرای نمایش خیابانی و... در کنار مراسم اصلی یادواره تدارک دیده شده است که امیدواریم مورد توجه علاقمندان واقع شود.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از برگزاری دومین یادواره شهدای شهرستان زرندیه در هفتم شهریورماه و با سخنرانی آیت‌الله خاتمی خبر داد.