شهید حججی با عمل کردن به دستوراسلام حجت را برهمه تمام کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام صابر حاجی زاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مطاف24، با اشاره به اینکه یکی از معیارهای انسان والا در اسلام تقوی و عملیاتی کردن آن است اظهار داشت: شهید حججی با عملیاتی کردن دستوراسلام حجت را برهمه تمام کرد.وی گفت: خون این شهید بزرگوار در رگ های تاریخ تزریق شد و برای ملت ما بیداری و هوشیاری جدید و برای جوان های ما الگوی تازه ای بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مطاف24,

حاجی زاده افزود: شهید حججی دارای اخلاص بود و با خون خود تحولی در قلوب همه مردم جهان ایجاد کرد.مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان دیر گفت: جوانان ما اجازه نخواهند داد اسلحه این شهید روی زمین بماند، آنها در هر زمان و مکانی برای دفاع از مظلوم آماده‌اند و در دفاع از اسلام و انقلاب ثابت قدم خواهند بود.

,

وی با تاکید بر اینکه دین مبین اسلام سه معیار شاخص برای ارزیابی انسان های والا معرفی می کند افزود: علم، فهم و درک یکی از این معیارهای مهم است که اسلام معرفی کرده و در قرآن کریم نیز بر اهمیت آن تاکید شده است.

,

صابر حاجی زاده در پایان خاطرنشان کرد: انسانی که تمام وجود، حرکات، فعالیت و تلاش خود را معطوف به دستورات و خواست الهی کرده باشد بی تردید در پیشگاه خداوند برتر از هر ایل و طایفه و قبیله ای است.

,

انتهای پیام/

]
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان دیر گفت: شهید حججی با عملیاتی کردن دستوراسلام حجت را برهمه تمام کرد.