کمیسیون صنایع مجلس متفق‌القول از شریعتمداری حمایت می‌کند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه نوبت صبح پارلمان در موافقت با محمد شریعتمداری وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه کمیسیون صنایع مجلس متفق‌القول از وی حمایت می‌کنند، گفت: آقای شریعتمداری با سایر وزرای پیشنهادی هماهنگی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی از اعتقاد شریعتمداری به اقتصاد مقاومتی سخن گفت و با اشاره به رویکرد این وزیر پیشنهادی به سرمایه‌گذاری خارجی، تشکیل کنسرسیوم‌ها، اقتصاد صادرات‌محور، شرکت‌های دانش‌بنیان، اعتقاد راسخ به برنامه ششم توسعه، توجه به اشتغال روستاها و مبارزه با قاچاق کالا، اظهار داشت: آقای شریعتمداری در حوزه بازرگانی شایستگی‌های خود را اثبات کرده و به حوزه صنعت و معدن نیز عنایت ویژه داشته است.

,

مقدسی به توجه شریعتمداری نسبت به جوانگرایی و بهره‌گیری از تحصیلکردگان و زنان شایسته در سطوح مدیریتی اشاره کرد و گفت: آقای شریعتمداری تنها وزیر پیشنهادی است که در برنامه خود اهداف کمی آورده است.

,

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ضمن تجلیل از عملکرد محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت دولت یازدهم، گفت: انتظار است وزیر پیشنهادی دولت دوازدهم تحول اساسی در این سه حوزه کشور ایجاد کند.

,

انتهای پیام/

]
نماینده اراک در مجلس با اشاره به اینکه شریعتمداری تنها وزیر پیشنهادی است که در برنامه خود اهداف کمی آورده است، گفت: کمیسیون صنایع مجلس متفق‌القول از وزیر پیشنهادی صنعت حمایت می‌کنند.