حل معضلات فرهنگی در گرو جایگزین کردن فرهنگ مسجد در جامعه است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حجت‌الاسلام اباذر بیگی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، اظهار داشت: مساجد به عنوان پایگاه مهم فرهنگی و اجتماعی نقش موثری در ﻣﻘﺎﺑﻠﻪ ﺑﺎ توطئه های ﺩﺷﻤﻨﺎﻥ بر عهده دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی مسجد را به عنوان حریم امن الهی عنوان کرد و افزود: چراکه وقتی انسان به مسجدی وارد می‌شود احساس امنیت می‌کند.

,

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، با اشاره جایگاه والای مسجد در جمهوری اسلامی گفت: مسجد نقش مهمی در ساخت فرهنگ عمومی جامعه دینی دارد.

,

حجت الاسلام بیگی اظهار داشت: با توجه به اهمیت اوقات فراغت و نقشی که کانون های فرهنگی هنری مساجد در فراهم نمودن زمینه های لازم جهت فعالیتهای فرهنگی و هنری دارند، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان غربی اکنون از مرز ۱۰۰۰ پایگاه عبور کرده و در حال حاضر به ۱ هزارو ۱۰۰ کانون رسیده است.

,

وی با بیان اینکه اکنون اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان حدود ۸۰ هزار نفر است خاطرنشان کرد: اگر مسولین فرهنگی جامعه به دنبال راه حلی برای چالش ها و معضلات فرهنگی هستند می توانند کلید آن را در بازگشت به فرهنگ مسجد پیدا نمایند.

,

انتهای پیام/

]
مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: اگر مسولین فرهنگی جامعه به دنبال راه حلی برای چالش ها و معضلات فرهنگی هستند می توانند کلید آن ها را در بازگشت به فرهنگ مسجد پیدا نمایند.