پیکر 5 شهید گمنام در نیشابور تشییع می‌شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی اکبر حسینی در گفتگو با عطارنیوز گفت: پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام  دوران دفاع مقدس روز دوشنبه 30 مرداد 96 به نیشابور منتقل خواهد شد و مراسم وداع با این آلاله‌های عاشق  دوشنبه شب بعد از نماز مغرب وعشا در محل مسجد جامع  نیشابور، مسجد جامع شهرستان فیروزه، امام زاده یحیی شهر عشق آباد و بقعه متبرک شهر قدمگاه رضوی برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز ,

 

,

وی افزود: پیکر مطهر این پنج  شهید گمنام دفاع مقدس ساعت 8:30 صبح روزسه شنبه 31 مرداد96 همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جوادالائمه(ع) در شهر نیشابور با حضور مردم ولایت مدار و شهید پرور از مسجد صاحب الزمان(عج) به سمت مسجد جامع تشییع می‌شود و فضای این شهر معطر به حضور شهدا خواهد شد.

,

 

,

حسینی گفت: پنج شهید گمنام دفاع مقدس پس از تشییع در شهرنیشابور ساعت 11 صبح جهت تشییع وخاکسپاری به شهرهای عشق آباد و قدمگاه رضوی شهرستان نیشابور منتقل خواهندشد.

,

 

,

وی یاد آورشد: پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دوران دفاع مقدس سه شنبه 31 مرداد 96 همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) در شهرستان نیشابور تشییع و تدفین می‌شوند.

,

 

,

حسینی گفت: میانگین سنی این شهدا 16 و 22 ساله است که در عملیات های کربلای چهار، خیبر و والفجر چهار درمناطق ام الرصاص، جزیره مجنون وپنجوین به شهادت رسیده‌اند.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که علم و بیرق سیدالشهدا(ع) در آن آزادانه و تمام و کمال برپاست و این افتخار بزرگ به سبب امنیتی است که از خون شهدا در سایه حرکت در مسیر دین با رهبری ولی فقیه بدست آمده است و در حقیقت ما باید با زانوزدن پیش شهیدان گلگون، یکبار دیگر آرمان ها و اهداف آنها را مرور کنیم و در ترازوی سنجش بگذاریم که چقدر در مسیرآنها حرکت کرده ایم و اگر احیاناً از مسیر آنها زاویه گرفته ایم برگردیم.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه ناحیه نیشابور از تشییع پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام دفاع مقدس در این شهرستان همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جوادالائمه (ع)خبر داد.