ساوه پذیرای پیکر دو شهید گمنام می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، سرهنگ علی رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با خبرنگار ما درخصوص استقبال از شهدای گمنام گفت: ۳۱ مردادماه امسال شهر نوبران از توابع شهرستان ساوه میزبان پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،, نارخبر،,

وی با اشاره به اینکه پیکر این شهدا به تازگی تفحص شده است، افزود: مراسم استقبال از شهدا همزمان با سالروز شهادت امام محمد تقی (ع) برگزار می‌شود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه بیان کرد: مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک دوتن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس راس ساعت ۹:۳۰ صبح روز سه شنبه ،۳۱ مردادماه از ابتدای بلوار حضرت معصومه (س) آغاز و پس از تشییع پیکر مطهر این شهدای والا مقام توسط مردم ولایتمدار شهر و بخش نوبران، در پارک ملت شهر نوبران خاکسپاری می شوند.

,

وی ادامه داد: مردم شهیدپرور شهرستان ساوه همانطور که در جنگ پاسداری خود از حریم ارزش ها را نشان دادند با عشق و علاقه بالا به شهدا بطور گسترده در این مراسم شرکت می کنند.

,

رسولی اظهار کرد: تاکنون پیکر ۹ شهید گمنام در مسجد انقلاب و شهرصنعتی ساوه خاکسپاری شده است و با تشییع و خاکسپاری این دو شهید، تعداد شهدای گمنام شهرستان  به ۱۱ شهید می‌رسد.

,

وی افزود: یکی از دو شهید گمنام ۲۱ ساله بوده که در عملیات بدر در منطقه شرق دجله حضور داشته و دیگری ۲۴ ساله که در عملیات کربلای چهار در منطقه ام الرصاص به شهادت رسیده است.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه با اشاره به مراسم شبی با شهدا گفت: دوشنبه ۳۰ مردادماه نیز در زینبیه اعظم نوبران پس از نماز مغرب و عشاء مراسم مذهبی به یاد شهدا برگزار می شود.

,

انتهای پیام/ش

]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه درخصوص استقبال از شهدای گمنام گفت: ۳۱ مردادماه امسال شهر نوبران از توابع شهرستان ساوه میزبان پیکر پاک و مطهر دو شهید گمنام تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس می شود.