طلبه های سابق حوزه علمیه مبارکه مدرس حوزه های سطح استان هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مبارکه نا؛ مدیر مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) شهرستان مبارکه در گفت و گویی تصریح کرد: حوزه امام محمد تقی(ع) مبارکه ازسال ۱۳۶۰ شروع به کار کرده و شهدای عزیزی رابه انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس هدیه داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مبارکه نا,

حجت الاسلام والمسلمین حمید عقیلی با بیان اینکه از سال ۱۳۸۶ این حوزه زیر نظر مرکز مدیریت اصفهان با برنامه و طرح های جدید شروع به فعالیت کرده و تا کنون طلاب خوبی را تحویل جامعه داده است، گفت:  تعدادی زیادی از طلاب اسبق این مدرسه از استادان و مدرس حوزه های مختلف استان اصفهان هستند.

,

وی افزود: در حال حاضر از پایه یک تا ششم یعنی شش سال اول حوزه در این مدرسه علمیه برگزار می شود و طلاب محترم مشغول به تحصیل هستند.

,

مدیر حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه با تاکید بر اینکه آنچه که ما به آن اهمیت می دهیم  کسب تقوا و علم است، اظهار کرد: طلاب ساعت مطالعه و ساعت مباحثه مخصوص دارند و در حال حاضر طلاب شهرستان مبارکه با برنامه ریزی ویژه درطرح های تبلیغی هم شرکت می کنند.

,

وی ادامه داد: این طرح اولین طرح تبلیغی که در دهه کرامت به نام گروه فرهنگی تبلیغیِ شهید ابراهیم هادی زیرنظر حوزه علمیه و پایگاه بسیج حوزه 10 شب برنامه ویژه کودکان برگزار کرده اند.

,

حجت الاسلام عقیلی بیان کرد: در مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) تیم های تبلیغاتی را تربیت می کنیم که درسطح شهرستان بتوانند در پایگاه های بسیج و در مساجد شهرستان اثر گذار باشند.

,

وی اضافه کرد: یکی  از وظایفی که حوزه علمیه مبارکه، تقویت ائمه جماعات و معرفی ائمه جماعات به مساجد سطح شهر  و حسینیه ها بوده که بسیاری از مساجد شهر به دست خود طلاب مدرسه علمیه امام محمد تقی(ع) مدیریت می شود.

,

مدیر حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه عنوان کرد: امیدوارم آنچه که وظیفه است بتوانیم نسبت به طلاب شهرستان انجام بدهیم و این عزیزان برای انجام وظایف خود تقویت شوند و بتوانند درجامعه اثرگذار باشند.

,

انتهای پیام/ 

]
مدیر حوزه علمیه امام محمد تقی(ع) مبارکه با بیان اینکه کسب تقوا و علم یکی از اهداف حوزه های علیمه است، گفت: طلاب سابق حوزه علمیه مبارکه مدرس حوزه های علمیه سطح استان هستند.